חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אילן בן סעדון הגיש עתירה בגין הוצאתו מוועדת תכנון ובנייה

 

סגן ראש העיר היוצא, אילן בן סעדון, הגיש לבית המשפט עתירה בענין החלפתו כחבר הועדה לתכנון ובנייה בחבר אחר: ”אני אמשיך בכל האמצעים העומדים לרשותי, כדי לוודא שאמשיך לקחת חלק בוועדת תכנון ובניה”. העיריה: ”הוא יודע שהעירייה פועלת על פי חוק ולכן יש להניח שעתירה זו תידחה על הסף”

 

חבר המועצה אילן בן סעדון שפוטר מתפקידו כסגן ראש העיר וסמכויותיו ניטלו ממנו, הודיע כבר אז כי בדעתו להגיש עתירה נגד העיריה וראש העיר. השבוע, קיים בן סעדון לפחות באופן חלקית את אזהרתו, כשהגיש לבית המשפט עתירה הנוגעת להחלפתו בוועדת תכנון ובנייה בחבר אחר, אלי סבח וזאת מכיוון שההחלטה אינה עומדת בלשון החוק.

בן סעדון: "קיבלתי את ההחלטה להגיש את העתירה, כדי להעביר מסר שנגמרו הימים שראש העיר יהיה המחליט הבלעדי כאן בעיר. אמשיך ולהביע את עמדתי ולעשות את כל הנדרש, כפי שעשיתי עד כה. אני אמשיך בכל האמצעים העומדים לרשותי, כדי לוודא שאמשיך לקחת חלק בוועדת תכנון ובניה. אמשיך להיות הקול של התושבים ולשמור על זכויותיהם. לא ראש העיר ולא התואר ימנעו מאיתנו לעשות כן".

בתגובה נמסר מדוברות העיריה: "חבר המועצה בחר לשלוח את העתירה לכלי התקשורת עוד בטרם העביר אותה לעירייה וזאת מאחר וגם הוא יודע שהעירייה פועלת על פי חוק ולכן יש להניח שעתירה זו תידחה על הסף."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות