חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פעילויות לצעירים במהלך חודש יולי

 

הקיץ החל ומרכז הצעירים ”יודה” מזמין את צעירי וצעירות העיר להשתתף במגוון פעילויות ואירועים במגוון רחב של נושאים.

 

את הפעילות תתחיל ב-7.7.24 סדנת "פיננסיטי" – "איך פותחים חשבון השקעות" – לימוד יסודות ואסטרטגיות לניהול השקעות כלכליות, שבוע לאחר מכן ב-14.7.24 תתקיים הרצאה על כניסה לעולם ההייטק – בה יוכלו הצעירים להבין את כל הזדמנויות ודרכי הכניסה לענף זה. ערב לאחר מכן, ב-15.7.24 תתקיים סדנת ספוקן וורד – בה הצעירים מוזמנים להוציא את השירים והכתבים שלהם או פשוט לבוא ולהקשיב. כמו כן יתקיימו מפגשי ייעוץ אישיים עם מומחים בתחום הלינקדאין והתעסוקה (22.7.24 ו-28.7.24 בהתאמה), לצורך קידום הקריירה האישית וכדי להשאיר טעם טוב בפה יקיים מרכז "יודה" בסוף החודש, 31.7.24 - סדנת פסטה מעשית בה ילמדו המשתתפים איך כל אחד יכול להכין בביתו פסטה טרייה. חשוב לציין כי לכל הפעילויות יש להירשם מראש ומספר המקומות מוגבל.

בנוסף, תקופת המבחנים בעיצומה (תימשך עד 31.8.24) ואיתה חזר מנוי הסטודנטים המוזל בעלות של 50 ₪ ומרחב הלמידה של "יודה" במתחם ה-SpaceMod פתוח ומוכן לקבל את הסטודנטים של העיר גם בסופי השבוע.

במקביל לאורך כל השנה, ייעוץ והכוונה לחיילים משוחררים ממשיך להתקיים בתיאום מראש וכל חייל אשר מוגדר על פי חוק כחייל משוחרר יכול להגיע ולקבל שעת ייעוץ ללא עלות ולהבין מהן הזכויות והחובות שיש לו.

בנוסף, מעמידה העירייה לרווחת משרתי ומשרתות המילואים ומשפחותיהם הטבות שונות. ניתן להתעדכן בעמוד העירייה וברשתות החברתיות של מרכז הצעירים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות