חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שלמה פאסי - מצרך נדיר, חובה לכל ראש עיר

 

שלמה פאסי שצבר בחייו קילומטראז רציני של רזומה מכובד פלוס, התחבר לחיים ביבס כבר בתחילת דרכו של ביבס כראש העיר בשנת 2008. מאז הוא עוסק בלא מעט תחומים והכל בהתנדבות, מצרך נדיר במחוזותינו. לא ציפינו להפתעות, מה שהיה זה כנראה מה שימשיך, אבל טוב שגם מחצית מתושבי מודיעין, החדשים יחסית, יכירו את סגנו וממלא מקומו של ראש העיר. שאלנו את שלמה על הקדנציה שחלפה ועל מה שמחכה בבחירות הבאות.  הנה שמעו אותו... כנסו!

 

שלמה פאסי: "בקדנציה הנוכחית תחומי האחריות שעלי כסגן וממלא מקום ראש העיר התרחבו מאוד ועימה גם היקף המשימות . וזה בהיותי בין השאר מחזיק תיק התחבורה והבטיחות בדרכים . תיק הביטחון , תיק התכבון והבניה , תיק הרובע מכבים רעות וזה לצד חבר בדירקטוריונים עירוניים : בחלבים , עירוני מודיעין . חבר וועדת הביקורת מופעים , ויו״ר וועדת ההנצחה העירונית .
אני יכול לסכם את התקופה שמגפת הקורונה חייבה אותה להיערך באופן שלא הכרנו בעבר הרבה באמצעות אמצעים טכנולוגיים והפעלה חזותית מול מסכים . אני יכול לציין שהצלחנו להיסתכל למצבים המשתנים . נוכח העובדה שלמרות כל התפקידים שפרטתי אני עושה הכול בהתנדבות מלאה ללא שכר , אפילו לא כיסוי הוצאות שווי דלק ברכב , הרי שהתמורה שלי הינה בידיעה ובסיפוק שאני חש מעצם העשייה והתרומה המלאה הציבורית , שאחרת לא היה בי הדרייב להמשיך ולעסוק בעשייה הציבורית .

עברתי כבר רבות בקריירה שלי שהחל בצה״ל תא״ל . מהנדס בעל תואר שני בהנדסה מהטכניון בחיפה . שלאחריהם עוד 20 שנה כמנכ״ל התעשיות בטחוניות משמעותיות . במהלכם גם הייתי חבר בפורום הבכיר ביותר נשיאות התאחדות התעשיינים , וחבר הנהלת איגוד המתכת ויו״ר פורום התעשיות הבטחוניות בהתאחדות התעשיינים , שם אני עוד ממשיך למלא בהתנדבות תפקיד כיו״ר וועדת הביקורת של עמותת ההשתלמויות , שבמקביל להם עסקתי גם שנים רבות בהתנדבות כיו״ר עמותת נאות מיד עם העברת האחריות לתושבים ב1995 וזה עד שראש העיר היום חיים ביבס פנה אלי שאצטרף אליו לבחירות 2008 ומאז אני איתו .

אני נאמן לראש העיר שהציב אותי ברשימתו , וככל שימצא לנכון מכול הבחינות והשיקולים שיעשה אני אמשיך לתמוך בו כי אני מאמין שהוא ראש עיר ייחודי ויוצא מהכלל ואעשה את הדברים שיסייעו לו לקדם את העיר".

 

צילום: חורחה נובומינסקי

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות