חיפוש

 

 
לדף הבית >>     יועד אגמון, אימון גוף ומוח, תל אביב >>

לשמור על שגרת האימונים גם בתקופת הקורונה

 

אם בימי השגרה תמיד חיפשנו אימון חדש שיאתגר אותנו ויכולנו לדלג בין אימון לאימון. בין סטודיו לסטודיו... ובין מאמנת למאמן הרי שכעת האפשרויות שלנו הפכו להיות מוגבלות מאוד.

 

הילדים מטפסים על הקירות או במסכים...   ההורים שלנו בבידוד ובסגר... משועממים, ולרובינו כבר לא כל כך פשוט כל הסיפור הזה. אז איך בכל זאת אפשר להעביר את הימים האלו ולשלב בהם אימון שהוא גם לגוף וגם למוח?
ב-2017 פיתח קואץ’ אגמון יועד עבור המתאמנים שלו אפליקציה פשוטה אך מדהימה . המתרגלת אותם להרים את הראש ולהגיב, תכונה חשובה מאוד לכל שחקן כדורסל ובכלל זה לכל ספורטאי וספורטאית העוסקים בספורט שמצריך תגובה מהירה.
לאפליקציה הוא קרא 12REACT וכשמה כן היא, מאפשרת תרגול של תגובה למצבים משתנים.
תוך זמן קצר הוא הבין שמה שהוא פיתח יכול להתאים לא רק לשחקני כדורסל מקצוענים אלא לילדים וגננות בגני הילדים ומבוגרים בפנסיה ובדיור המוגן ואפילו למטפלים בתחום השיקום שזקוקים לדרך לגרום למטופלים שלהם לזוז.
הרעיון פשוט מאוד, על המסך מופיעים סימנים, אותיות, מספרים... בהתאם לבחירה שלנו המתחלפים (אקראית) בהתאם למהירות ולזמן העבודה והמנוחה שהגדרנו. ניתן להוסיף מגוון רחב של סטים לאימון ולצור סדרות של אימון אותם ניתן לעשות בכל מקום בחדר קטן או בבית ואפילו באימון שלכם בחוץ בפארק כדי לגוון את האימון ולאמן לא רק לגוף שלכם אלא גם את המוח שלכם והכל בקצב שלכם. בשיטה זו ניתן לתרגל זיכרון תנועתי, תפישה מרחבית, דיוק וביצוע אך לא פחות חשוב, מאפשרת לתרגל בלי להיות עסוקים בתוצאה או בניקוד... פשוט לתרגל, להעלות או להוריד את רמת האימון ולצאת סוף סוף מהמרוץ האין סופי של הישגיות.
בהמשך פיתח יועד גם ערכה ייעודית, ערכה המורכבת מ-5 מגנטים המובדלים באות ספרה וצבע פד ננו-פולימרי להצמדת הטלפון לכל משטח (כמעט) 16 כרטיסיות הדרכה עם אין ספור אפשרויות לאימון שלכם ופדים ננו-פולימרים קטנים להצמדת המגנטים למשטחים שאינם מתכת
וכן פאוץ’ חגורה מעוצב להכנסת הערכה לנשיאה נוחה לכל מקום אותה ניתן לרכוש באתר.

12REACT לשחקני כדורסל

ניתן למצוא שפע של רעיונות בערוצי היוטיוב בעברית ובאנגלית של 12REACT כמובן בפייסבוק, באתרים www.12react.co.il  / www.12react.comובאנסטגרםהרעיון בפיתוח השיטה שכוללת את הערכה ואת האפליקציה היא לצאת ממרוץ העכברים של הצלחה וכשלון ולתת מקום בטוח של תרגול, פשוט לתרגל בקצב שלך בלי להיות תלוי בתוצאה ובהשוואה, ניתן לקבוע את הקצב של חילוף הסימנים שעל הלוח, כמה סימנים יופיעו על הלוח, איזו רמת קושי מתאימה לך היום, על אילו דגשים אתה רוצה לעבוד וכו’...
ככל שאני חושב על כך יותר ויש מחקרים המעידים על כך שהגם שתחרות מפתחת תכונות אופי חשובות הרי שיש מקום גם לתרגול בלי אלמנט התחרותי יש חשיבות לשחק משחקים שאינם דורשים ממני "הצלחה" אלא פשוט תרגול לשם תרגול.
נכון לעכשיו האפליקציה זמינה רק בגוגל-פליי אך מנסיוננו תמיד יש מכשיר אנדרואיד ישן בבית שניתן להשמיש לצורך שימוש באפליקציה וישום השיטה.
לסיום אני רוצה לעודד אתכם להוריד את האפליקציה לצפות בסרטונים ולהתחיל להתנסות בה. כך תוכלו להנות משפע של רעיונות עבורכם ועבור משפחתכם ולעבור את התקופה הזו עם ערך מוסף של אימון לא רק לגוף אלא גם למוח.

אשמח לענות על כל שאלה

 
Coach Agmon Yoed 12REACT C.R.M
יועד אגמון - אימון קוגניטיבי תגובתי
www.12react.com
 0506-6161-57   
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות