חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

ג`ויה במע”ר במודיעין

 

האינפורמציה של המלצרית גרמה לי להנות עוד יותר מכל לגימה מהיין האיכותי מתוך חוויית הפרגון ליקב. בהמשך,  קניתי בקבוק שלו שיהיה לי גם בבית. ועכשיו למנות...

 

את רשת ג’ויה אני מכירה כבר שנים רבות והיא זכורה אצלי לטובה מביקור בסניף ברמה"ש (אם לא טועה הוא הסניף הראשון של הרשת). כיום הרשת כוללת 9 סניפים (ראש פינה, אור עקיבא, נתניה, רעננה, הרצליה, פ"ת, ת"א רמת החייל ומודיעין) רובם לא כשרים למעט 3 סניפים.

הרשת מוכרת כרשת מסעדות שף, מתמחה באוכל איטלקי ושואפת שיהיה אוטנטי ככל הניתן למדינת המקור. מי שעומד בראשה של הרשת הוא השף בני אשכנזי.   

החוויה הראשונה שנכנסים למסעדה היא אווירה של מסעדה עם אופי דומיננטי של מוטיבים מאיטליה, מעוצבת בקפידה ובטוב טעם עם מגוון מקומות ישיבה וסוג שולחנות ובנוסף גם בר יפה. המסעדה כוללת גם מרפסת, המאפשרת ישיבה באוויר הפתוח ומשקיפה לרחוב המע"ר .

למנה ראשונה הזמנו מנה אחת מתפריט הספיישלים ברזאולה מוצרלה ותאנים, הכוללת סינטה ברזאולה בכבישה קרה, קרעי גבינת מוצרלה, תאנים מקורמלים ומוגשת עם פיסטוקים ובלסמי מצומצם. מנה מעולה, המשלבת טעמים שונים שמתחברים היטב יחדיו .

ולצדה של מנהת הספיישל הזמנו סלט אנדיב וגבינת בושה, שכולל: לבבות חסה, חסה לליק, צנונית, בצל סגול, אגוזי מלך, פקאן מסוכר בויניגרט תפוזים. שילוב מצויין של ירקות וגבינת בושה במתקתקות עדינה של הפקאנים משולבת עם רוטב, שמקפיץ את המנה.

 

 

למנות עיקריות חלקנו 2 מנות שונות מאוד אחת מהשנייה: האחת - רביולי ארטישוק ירושלמי, שמורכב משום, יין לבן, פטריות, שמנת, כמהין, ערמונים, אספרגוס ופרמז‘ן. מנה עשירה בטעמים חזקים של פטריות וערמונים ששניהם דומיננטיים. השנייה - לינגוויני שחור, שהיא מנת ספגטי שחור בציר פירות ים וכוללת מבחר פירות ים: שרימפס, קלמרי, מולים, שמן זית, שום, יין לבן, צ’ילי, אורגנו, פטרוזיליה, בזיליקום, גרידת לימון ופירורי לחם שום. מנה מיוחדת בצבעה ועם טעמים חזקים של פירות ים וקצת פיקנטית (ניתן לבקש מראש להוריד את רמת הפיקנטיות).

 

 

פתחנו את הארוחה עם קוקטייל שנקרא "גראונד וויסקי", שמורכב מוויסקי אירי, לימון, תפוזים, ווניל, קרמל ומקל קינמון וכוס יין לבן יראון סוביניון בלאן 2023, שהוא אחד מיינות הדגל של יקבי הרי גליל (ירוק בהיר בצבע עם ניחוחות פרי טרופי אפרסק לבן ועשבוניות מעודנת). שניהם היו מצויינים כל אחד בקטגוריה שלו.

המלצרית סיפרה שהיין היה מתוכנן להיות מוחלף ביין אחר בתפריט היינות של הרשת ובגלל מצב היקב שנמצא ברמת הגולן החליטו להאריך את ההתקשרות איתם ולהמשיך לתמוך ביקב, אינפורמציה שגרמה לי להנות עוד יותר מכל לגימה מהיין האיכותי מתוך חוויית הפרגון ליקב. בהמשך – קניתי בקבוק שלו שיהיה לי גם בבית.

לסיכום, מסעדה מצויינת עם שילוב של חוויית שרות טובה מאוד ומנות מיוחדות וברמת מוקפדות של חומרי גלם וטעמים ברמה גבוהה המלווים בשתייה של מבחר קוקטיילים ויינות מצויינים (ישראליים ותוצרת חוץ בדגש על איטלקיים). בטוחה שנחזור לשם שוב בקרוב...

הערה: המקום  מגיש עסקיות בימים א-ה בשעות הצהריים ופתוח בשישי שבת

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות