היי גילי,
תודה על השאלה שלך.
מדי פעם אני שומעת את המשפט "אנשים כבר לא קוראים הרבה" ואני חולקת עליו. אם אנשים לא היו קוראים הרבה, כל תעשיית הספרות היתה מתמוטטת... חח, ואפשר לראות בפייסבוק הרבה דפים שכותבים מאות מילים ויש להם קוראים נאמנים.
כך שהאורך לא קובע.
מה שכן קובע הוא התוכן, אופן הכתיבה והעקביות.
בשיווק לא רק כותבים על עצמנו, אלא בעיקר מכוונים לצרכי הלקוח. כי את הלקוח פחות מעניין מלל עליך בלבד, אלא מלל עליך בהקשר של פתרון הבעיות שלו.
לספר שאת מורה פרטית/יועצת מס/מנהלת חנות/עורכת דין ועוד, לא יזיז לו אלא אם כן תכתבי (לדוגמה), שאת עורכת דין שחסכה ללקוחות במיסוי מקרקעין 890,000 ש"ח רק בשנת 2021 בלבד..! (זו דוגמה לצורך המחשת הדברים שכתבתי).
בהצלחה!
0506202585