חיפוש

 

 
פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
שואל
קלינאית תקשורת
יערה

קלינאית תקשורת

אסתר שלום, אני מלמדת כרגע תלמידה שעולה לכיתה ו`. ערכתי בשיעור הראשון מיני אבחון ומצאתי שההבעה בע”פ שלה כוללת מלמולים (לעיתים היה קשה להבינה), הפסקות בדיבור, ואף לעיתים קושי בשליפת מושג סמנטי וציון מושג סמנטי משדה קרוב...
האם את חושבת שכדאי להפנות אותה לקלינאית תקשורת? כמה טיפולים בערך נדרשים ע”מ לסייע לה?../ כמה זמן תהליך כזה יכול לקחת פלוס מינוס?
קלינאית תקשורת
הרחב

שלום יערה,

לדעתי כדאי להפנות את הילדה לאיבחון של קלינאית תקשורת. 

על פי מה שתארת  נראה שלילדה יש קושי בשליפה. ייתכן  שעל רקע זה קיים גם חוסר  שטף, שאיננו גמגום. 

לפי האיבחון ניתן  להעריך את  חומרת הבעיה ואת  משך הטיפול. 

ככלל  , בטיפול כזה  ינתנו כלים  גם לך כמורתה כיצד  להנגיש לה את התכנים, ומכוונים שונים שיקלו  עליה  את העברת  המסר .

עבודה  על איבחון  מילים, ואיחזור שלהן, הרחבת אוצר המילים  ואירגון שלהן  עשוי לתת מענה לקושי כזה  .

ניתן להדמות  זאת לספריה שאין לה ספרן..ואז קשה מאד לאתר ספר בכל ערימות  הספרים 

 

ואנו בעצם מכניסים ספרן שממיין את הספרים  לפי נושאים, גילאים, אותיות  וכו... ואז יש אסטרטגיה שמסייעת למצוא את ספר המטרב.

כך במציאת  מילת מטרה.

כך באירגון מסר מורכב...

מה שתארתי זה בכלליות.  אבל  טיפול  מאד חשוב  ויעיל  במקרה  כזה. 

 

בברכה

אסתי 

0528469288
  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

בתי הספר ערכו טקסים לציון יום רצח יצחק רבין ז”ל
האם עיסוי יכול לסייע בהסדרת המחזור החודשי
הציון הגבוה ביותר בבדיקת כשירות מקלטים בעיר
מהם המיתוסים הנפוצים ביותר על דיאטה בתהליך ירידה במשקל
 
 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות