חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

כל מה שצריך לדעת לפני רכישה של קרם עיניים

 

הפנים שלנו הם למעשה כרטיס הביקור שלנו. גם אנשים שאינם מכירים אותנו וגם אנשים שמכירים אותנו כבר שנים, מתבוננים בפנינו על מנת ללמוד על מצב הרוח הנוכחי שלנו, על האישיות שלנו, על התגובות שלנו למה שקורה סביבנו, על ההרגלים שלנו ועוד

 

הפנים שלנו הם למעשה כרטיס הביקור שלנו. גם אנשים שאינם מכירים אותנו וגם אנשים שמכירים אותנו כבר שנים, מתבוננים בפנינו על מנת ללמוד על מצב הרוח הנוכחי שלנו, על האישיות שלנו, על התגובות שלנו למה שקורה סביבנו, על ההרגלים שלנו ועוד.

מבט עיניים יכול ללמד המון גם בלי שנאמרות מילים. מסיבות אלו, הפנים הם החלק החשוב ביותר באינטראקציה, אבל לא רק: גם בעבודה עם אנשים, גם במסגרת שיחות עם לקוחות, גם כאשר מקיימים תקשורת יומיומית שוטפת, העיניים בפרט והפנים בכלל מהווים חלק חשוב באינטראקציה.

מסיבות אלו ישנה חשיבות לא מבוטלת לשמירה על עור הפנים שלנו. האזור הרגיש ביותר בפנים הוא אזור העיניים: העור סביב העיניים הוא עור רגיש ביותר, עדין ובעל אלסטיות טבעית שנועדה לשמור על העיניים. לפיכך, יש צורך בשמירה על מראה העיניים באמצעים מתאימים.

בחירת קרם עיניים לשמירה על עור העיניים צריכה להתבצע בשיתוף פעולה עם קוסמטיקאית המבינה בתחום ובוגרת לימודי קוסמטיקה ייעודיים המתאימים לעיניים. התמצאות בתחום העיניים מצריכה את הקוסמטיקאית להבין לא רק במבנה העור ובשכבות השונות שלו, אלא גם בסוגים שונים של עור פנים וכן השפעות של מזג האוויר, תזונה וגורמים אחרים על עור הפנים בכלל ועור העיניים בפרט.

התאמת קרם עיניים לעור הפנים מבוססת על התאמה של קרם העיניים והרכיבים מהם הוא עשוי למבנה העור של האדם באופן המאפשר לעור הפנים לקבל את כל הוויטמינים שהוא זקוק להם ללא פשרות. ככל שקרם העיניים מותאם יותר לעור הפנים של האדם, קרי, לסגנון עור הפנים, למידת השמנוניות שלו, לגוון שלו, למידת האחידות של העור- כך האפקטיביות של קרם הפנים תהיה גבוהה יותר.

חשיבות הבחירה הנכונה בקרם עיניים

אין עניין להשקיע בקרם עיניים באופן שאינו שומר על עור הפנים כך שהלכה למעשה, בחירה בקרם עיניים באופן שרירותי יכולה להיות הרסנית עבור האדם. קרם עיניים שאינו מתאים לעור פנייך יכול לגרום ליבשושיות של העור, לאדמומיות ואפילו דלקות. לטווח הארוך, יכולה להיגרם פגיעה לאזורים מסוימים בפנים ובעור הסובב את העיניים בפרט.

כיצד מתאימים קרם עיניים?

בחירה של קרם עיניים המותאם לצרכים של האדם מבוססת על היכרות והבנה במאפיינים של עור הפנים. לא כל עור פנים יכול ליהנות מכל קרם עיניים ומסיבות אלו – ההתייעצות המוקדמת היא לא פחות מחיונית. בין שאתם בוחרים קרם עיניים עבור עצמכם ובין אם אתם בוחרים קרם עיניים עבור מי מיקיריכם, הבחירה בסופו של דבר היא כזו המאפשרת לכם לשמור על מראה הפנים הכללי בלי לפגוע במרקם הקיים של העור.

חשוב לזכור כי קרם עיניים אינו קרם שיקומי ואינו קרם אנטי אייג’ינג. אלו הרוצים לשקם את עור הפנים מנזקים צריכים לפנות להדרכה אישית.

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות