מה עדיף: שיווק באינסטגרם או בטיקטוק
מה טוב יותר לעסק מתחיל מבין השניים? על כך בטור של שי סגל...
בחירת הפלטפורמה המתאימה ביותר עבור שיווק עסק מתחיל תלויה במספר גורמים, כולל את היעדים הפרסונליים של העסק, הקהל היעד שהוא רוצה להגיע אליו, סוג המוצר או השירות שהעסק מציע, והכישורים והידע הטכני של העסק בנושאי קידום ושיווק ברשתות החברתיות.
בכל זאת, ניתן להבחין בין השימוש באינסטגרם לבין טיקטוק:
שיווק באינסטגרם:
אינסטגרם מתאימה לעסקים שרוצים להעביר מסר ויזואלי מורכב ועשיר.
תוכן באינסטגרם יכול להיות סטטי (תמונות) או דינמי (וידאו), אך המיקום העיקרי באינסטגרם הוא תמונות ותוכן ויזואלי איכותי.
עם אלגוריתם הזמנטה, אינסטגרם דואגת להציג למשתמשים תוכן שיכול לעניין אותם, ולכן יש צורך ביצירת תוכן מרתק ומעורר עניין.
שיווק בטיקטוק:
טיקטוק מתאימה לעסקים שרוצים ליצור תוכן קצר, חד ומקורי בפורמט של וידאו.
טיקטוק מציגה תוכן בפורמט סרטוני קצרים (בדרך כלל עד 60 שניות), מה שדורש יכולת יצירת תוכן מהירה ואיכותית.
האלגוריתם של טיקטוק יוצר סביבה של "פיד" אינטראקטיבי ותוכן יכול להפוך לויראלי בקלות גדולה יותר מאשר באינסטגרם.
לכן, אם העסק שלך מתמקד ביצירת תוכן ויזואלי איכותי ובין קהל היעד קיימת רצון לצפות בתוכן זה, אינסטגרם עשויה להיות הפלטפורמה המתאימה יותר. בנוסף, אם יש לך יכולות יצירת תוכן ויזואלי איכותי, תוכל להצליח באינסטגרם.
מצד שני, אם העסק שלך רוצה ליצור תוכן קצר, חד ומהיר ובין קהל היעד קיימת רצון לצפות בוידאו קצר ומקורי, טיקטוק עשויה להיות הפלטפורמה המתאימה יותר. בנוסף, טיקטוק נותנת הזדמנויות טובות יותר לתוכן להפוך לויראלי בקלות גדולה יותר מאשר באינסטגרם.
יש לכם עוד שאלות לשי סגל? כנסו!
0528065656
דברו איתנו ב | |
רוצים עוד פרטים? כנסו! |