חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

דרור אטרי: ”סגר שלישי מכת מוות לעסקים ולכלכלת המדינה”

 

דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר ירושלים: ”סגר שלישי מכת מוות לעסקים ולכלכלת המדינה” 

 

ניתוח של אגף כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר הטלת סגר על כלל ענפי המסחר והשירותים יגרום להפסד פדיון יומי של כ-1.8 מיליארד שקל בממוצע איגוד לשכות המסחר שולל לחלוטין אלטרנטיבה של סגירת המגזר העסקי כולו, ואפילו לתקופה קצרה.
נשיא לשכת המסחר דרור אטרי: " סגר שלישי יהיה מכת מוות לעסקים ולכלכלת המדינה, העסקים לא יעמדו בזה, על המדינה וקבינט הקורונה להפנים כי כלכלת ישראל מושתת על עסקיה ופגיה בה היא פגיעה במדינת ישראל.
 
סגר שלישי בעת הזו על חברנו העסקים שעדיין לא השתקמו מסגר השני לא יסייע ואף יגרום להתמוטטות גדולה של עסקים שגם ככה בקושי שורדים, על מקבלי החלטות להחליף דיסקט ולחשוב בצורה פרקטית ולהתמקד בניתוק שרשרת ההדבקה, ולחזור למסלול הרמזור. לא יעלה על הדעת שבערים שהתחלואה קטנה כל התושבים והמסחר באותה עיר יסבלו בגלל ערים אדומות.
 
על פי ניתוח של אגף כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר כפי שנמסר לאחרונה בהודעה לתקשורת , ריסון מהודק, במידה ויחול רק על קניונים, חנויות רחוב ושווקים (לא כולל ממכר מזון, פארם, דלק, אופטיקה, תקשורת ומוצרים חיוניים לבית), יגרום להפסד פדיון יומי הנאמד על כחצי מיליארד שקל בממוצע, כאשר הפסד פדיון של כ-3 שבועות, שהם 15 ימי עבודה, כ-8 מיליארד שקל. ואילו, הטלת סגר על כלל ענפי המסחר והשירותים, (פרט לממכר מזון, פארם, דלק, אופטיקה, תקשורת ומוצרים חיוניים לבית) יגרום להפסד פדיון יומי של כ-1.8 מיליארד שקל בממוצע.
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות