חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

בעוצמה מודיעין מסכמים עוד עונת כדורסל מוצלחת

 

במועדון כדורסל עוצמה מודיעין מסכמים את עונת 2018-19, שממצבת את מחלקת הנוער במועדון לאחת הטובות במדינה

 

מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוא כר לטיפוח שחקנים ושחקניות כדורסל מוכשרים, מכיתות ה’ ועד בוגרים ונשים, בדרכם להיות שחקניות ושחקנים מצוינים ונשים ואנשים מצטיינים, התורמים לקהילה, לחברה ולסביבה.
התפיסה המנחה את הנהלת המועדון היא שמועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוא הרבה מעבר לקבוצת ספורט, ושלפני שמצמיחים שחקנים ושחקניות טובים, חשוב לגדל בני אדם טובים.
הנהלת המועדון וסגל המאמנים והמאמנות מטפחים השנה, כמו מדי שנה, כ-350 שחקנים ושחקניות מצטיינים, במסגרת 27 קבוצות ליגה. קבוצות אלה מייצגות את העיר מודיעין בכל שבוע במגרשים ברחבי הארץ, מול קבוצות בליגות הגבוהות ביותר, בדרך אל ליגת העל, וממקמות את העיר מודיעין על מפת הספורט הלאומית של ישראל.
אבני היסוד המנחות את המועדון הן מקצוענות ומצוינות, ערכים חינוכיים חברתיים, תחושת שייכות ומשפחתיות ואהבת משחק הכדורסל. יסודות אלה מועברים לכל שחקן ושחקנית מגיל צעיר, מתוך התפיסה ששחקן טוב הוא קודם כל אדם טוב.
מאמני ומאמנות המועדון הם אנשים ערכיים וספורטיביים, מחנכים בנשמה ומקצוענים בכדורסל, שמהווים דוגמא ומודל לחיקוי עבור ילדי וילדות העיר. המאמנים מנחילים לשחקנים את תורת המשחק, לצד ערכים, שהם חשובים גם על המגרש וגם מחוצה לו, כמו התמדה ונחישות, אחריות אישית, חיוביות, אמונה עצמית, קבוצתיות וחשיבות הביצוע מעל לתוצאות.
מחלקת הנוער במועדון היא מהטובות במדינה, ולצד זאת המועדון שם יהבו בקבוצת הבוגרים, המעניקה לשחקנים אופק לצמוח אליו ויעד לשאוף אליו. שחקני המועדון יודעים שיש להם בית וקבוצה להשתלב בה גם בבגרותם, וחצי משחקני קבוצת הבוגרים בעונה הנוכחית הם תושבי מודיעין, שצמחו במועדון שלנו מגיל צעיר.
מועדון כדורסל עוצמה מודיעין התברך בנותני חסות, שהצטרפו אליו במסע אל צמרת הכדורסל הישראלי, ומקצים משאבים רבים, על מנת שהמועדון ימצה את מלוא הפוטנציאל שלו ויגיע להישגים ברמה הלאומית והארצית. נותני החסות  - "ניצת הדובדבן", "סיטדל" וכן עסקים נוספים שבחרו להשאר בעילום שם - כבר מזמן הפכו להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת עוצמה מודיעין, ובזכותם מגיע המועדון להישגים מרשימים, ומיצב את הכדורסל במודיעין ברמות הגבוהות ביותר.
מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוא שמעון סלל רוה רודריגז, המנהל המקצועי הוא אשר חגי, רכז חברתי ומנהל תפעול המועדון הוא לביא חלפי, מנהלת השיווק, קשרי קהילה וחסויות ואחראית תחום הבנות היא ברוריה הדר, מאמן אקדמיה וקדם אקדמיה לכדורסל הוא איתי מידן, מאמני האתלטיקה במועדון הם מיקי איטליאנו וגיא שגיא, מאמן מנטאלי במועדון הוא אורי צין.

 

עונת 2018-19 נפתחה במחצית חודש אוגוסט עם 27 קבוצות ליגה, מתוכן שבע קבוצות של עוצמה נשית.
שחקניות עם עוצמה
קטסל – 2 קבוצות של שחקניות בכיתות ה’-ו’, שמתאמנות עם אמיר ינוב וברוריה הדר
ילדות – 2 קבוצות של שחקניות בכיתות ז’-ח’, שמתאמנות עם אלדד שני וברוריה הדר
נערות ב’ דרום – קבוצת שחקניות בכיתות ט’-י’, שמתאמנות עם יואל קורלי
נשים – 2 קבוצות של שחקניות מגיל 18 ועד בוגרות, נשים ארצית מתאמנות עם סער גמליאל ונשים ליגה א’ דרום עם יאיר פרסטמן
שחקנים עם עוצמה
קטסל ב’ – 4 קבוצות של שחקנים בכיתה ה’, שמתאמנים עם ליאור אקרמן, אלדד שני, ערן סגל ועידן מלאכי
קטסל א’ – 4 קבוצות של שחקנים בכיתה ו’, שמתאמנים עם יאיר פרסטמן, לביא חלפי, אורי צין ודויד פרג
ילדים ב’ – 3 קבוצות של שחקנים בכיתה ז’, שמתאמנים עם יואל קורלי, יאיר פרסטמן ודביר שיינגורטן. שחקני קבוצתו של שיינגורטן מתאמנים אתו גם במסגרת פרויקט הכדורסל של עירוני א’ והמועדון.
ילדים א’ לאומית – 2 קבוצות של שחקנים בכיתה ח’, שתיהן בליגה הלאומית, שמתאמנות עם ארז משולם ואמיר כנען. שחקני קבוצתו של כנען מתאמנים אתו גם במסגרת פרויקט הכדורסל של עירוני א’ והמועדון וזכו במקום השני באליפות בתי הספר.
נערים ב’ – 3 קבוצות של שחקנים בכיתה ט’. 2 קבוצות משחקות בליגה הלאומית – נערים ב’ לאומית מרכז "ניצת הדובדבן" של המאמן איתי מידן ונערים ב’ לאומית דרום של המאמן אמיר כנען, ובנוסף נערים ב’ מחוזית של המאמן דויד פרג. שחקני קבוצתו של מידן מתאמנים אתו גם במסגרת פרויקט הכדורסל של עירוני א’ והמועדון וזכו באליפות בתי הספר.
נערים א’ לאומית – קבוצה אחת של שחקנים בכיתה י’, המתאמנים עם אשר חגי, המנהל המקצועי במועדון.
נוער – 2 קבוצות של שחקנים בכיתות י"א – י"ב, נוער לאומית של אשר חגי (עוזר מאמן אמיר כנען) ונוער מחוזית של דביר שיינגורטן.

פרויקט הכדורסל לבנים בשיתוף עם עירוני א’
בפרויקט הכדורסל של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין בעירוני א’ לומדים ומתאמנים שחקני כדורסל מכיתה ז’ ועד י"ב. את כיתות ז’ מאמן דביר שיינגורטן, את כיתות ח’ מאמן אמיר כנען, את כיתות ט’ מאמן איתי מידן, את כיתות י’ עד י"ב מאמן אשר חגי.
היעד שהציבה הנהלת המועדון הוא להגיע לליגת העל של התיכונים.
במשחקים שהתקיימו בסוף חודש מאי, הגיעו שחקני הפרויקט בכיתה ח’ והמאמן אמיר כנען למקום השני באליפות המחוז, ושחקני כיתות ט’ והמאמן איתי מידן זכו באליפות מחוז ירושלים.
בשנת הלימודים ההבאה יצטרפו 20 שחקנים לפרויקט, וכבר במהלך חודש יוני יתחילו באימונים עם אשר חגי.

פרויקט הכדורסל לבנות בשיתוף עם עירוני ב’
פרויקט הכדורסל של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין בעירוני ב’ נפתח בשנת הלימודים הנוכחית, ובמסגרתו מתאמנות שחקניות בכיתות ז’-ח’ עם המאמנת ברוריה הדר, ואימונים אישיים עם איתי מידן. בשנת הלימודים הבאה צפויות להצטרף עוד כ-6 שחקניות לפרויקט.

פרויקט השחקן השלם
בפתחה של עונת הכדורסל הנוכחית, השיקה הנהלת המועדון תכנית ייחודית ופורצת דרך - פרויקט "השחקן השלם".
שחקנים מובילים נבחרו להצטרף לפרויקט, שמהותו היא בניית מעטפת של 360 מעלות סביב השחקן, כדי לתת לו את מלוא הכלים, על מנת שיגיע למיצוי מרבי של יכולותיו בכל התחומים – פיזי, מנטאלי, רגשי...
השחקנים הנבחרים לפרויקט זה מקבלים ליווי של מאמן אישי, פיזיולוג, תזונאית, מאמן אתלטיקה, מאמן מנטאלי, מדריכת יוגה ועוד.
המטרה היא לעטוף את השחקנים מכל הכיוונים, ולהבטיח שיגיעו להישגים על המגרש, מבלי להזניח את ההיבטים האקדמיים והחברתיים שלהם, ותוך התחשבות בכך שמדובר בבני נוער בגיל ההתבגרות.

אימון מנטאלי
מתוך הבנה שלא די בעבודה על יכולות פיזיות של השחקנים, נעשית במועדון עבודה מנטאלית מול השחקנים ומול המאמנים, בהובלתו של המאמן אורי צין.
האימון המנטאלי מהווה בסיס לכל שחקן ושחקנית, בכל אימון ומשחק, ונשען על חמישה עקרונות יסוד, שאנחנו כמועדון מבססים עליהם את התכנית המנטאלית:
התמדה ונחישות
אחריות אישית
חיוביות
מסוגלות ואמונה עצמית
קבוצתיות
השחקנים עוברים אימון מנטאלי, כחיזוק להקניה של יסודות הכדורסל וחיזוק יכולות טכניות וגופניות. נבנו פרויקטים של ליווי – הרצאות, תכניות אישיות ברמה חודשית, דמיון מודרך לפני משחקים, פגישות אישיות עם שחקנים ועוד. האימון המנטאלי מתבצע גם במחנות המקצועיים, גם בפרויקטים מיוחדים, במסגרת האקדמיה וקדם אקדמיה, בפרויקט עירוני א’ וגם במסגרת האימונים האישיים.

אתלטיקה
שחקני המועדון עוברים גם אימוני אתלטיקה עם מאמנים מקצועיים, בנוסף על אימוני הכדורסל, במטרה לשפר יכולות ולהגביר את מידת האתלטיות של השחקנים.
במסגרת שיעורי אתלטיקה נבנית לשחקנים תכנית שנתית, בליווי המאמנים מיקי איטליאנו וגיא שגיא.

מחנה כדורסל מקצועיים בחופשות
שחקני הכדורסל ממשיכים להתאמן בחופשות מהלימודים, בחופשת הפסח ובחופש הגדול בקיץ, במחנות מקצועיים בניהולו של אשר חגי.
המחנות הללו מבטיחים שהשחקנים גם ישמרו את הכושר וגם ישפרו את היכולות במהלך החופשות מהלימודים.
במחנות אלה שחקני הכדורסל מתאמנים עם מאמני הליגה, בראשותו של חגי, בחלוקה לקבוצות גיל ובהתאם לתכנית עבודה שנבנית עבורם, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטאלית.

מחנה קיץ בטנריף
קיץ 2019 יהיה הפעם הרביעית שהמועדון מוציא קבוצת שחקנים ושחקניות למחנה כדורסל מקצועי בשיתוף עם אקדמיית CBA, בניהולו של לביא חלפי.
לאחר שנתיים בגראן קנרייה, זו השנה השנייה שהמחנה מתקיים בטנריף, והשחקנים מקבלים חוויית כדורסל בינלאומית, עם מאמנים ממדינות שונות, ולצד שחקנים מובילים מארצות שונות. המחנה הוא חוויה שגם מקדמת אותם כשחקנים וחושפת אותם לכדורסל בינלאומי, וגם יוצרת גיבוש בין-קבוצתי וכלל-מועדוני, בין השחקנים לבין עצמם ובין השחקנים לבין צוות המאמנים המקצועי שמתלווה אליהם.

אליפויות בעונת הכדורסל 2018-19

  • קבוצת הבוגרים ואשר חגי, המשחקים בליגה א’, בשאיפתם לעלות ליגה הגיעו השנה קרוב להשגת היעד.
  • קבוצת נערים ב’ והמאמן איתי מידן עלו לפלייאוף אליפות ארצית ונמצאות בין 4 הקבוצות הטובות במדינה.
  • קבוצת ילדים ב’ לאומית והמאמן יאיר פרסטמן אליפות מחוז השפלה.
  • שחקני כיתה ט’ בפרויקט הכדורסל בעירוני א’ זכו במקום ראשון באליפות בתי הספר.

עם הפנים לחו"ל
השנה, לראשונה בתולדות המועדון, יצאו שני שחקני קבוצת הבוגרים לסיור קולג’ים בארצות הברית. שני השחקנים, שמשחקים בעוצמה מודיעין מגיל צעיר מאד, יצאו לבחון את מידת ההתאמה שלהם לשחק כדורסל בקולג’ ולשלב לימודים עם משחק מקצועי.

בנוסף, שחקן במועדון השתלב השנה בקבוצת הנערים של נבחרת ישראל בכדורסל, ואף יצא עם הנבחרת לטורניר ברוסיה, שם ייצג את המועדון, את העיר מודיעין ואת המדינה.

ומעבר לספורט: קהילה וחברה
המועדון עוסק לא רק בכדורסל אלא גם משלב פעילויות חברתיות וקהילתיות. המועדון נתפס על ידי ההורים והשחקנים כמסגרת חברתית, כמו תנועת נוער, וסגל המועדון הצליח למצוא את המינון הנכון של כדורסל ועשייה חברתית וקהילתית.
בין הפעילויות שמתקיימות לאורך השנה: ימי הולדת, ערבי גיבוש, לילה לבן, אימונים משותפים עם הורים, הדלקות נרות חנוכה בצוותא, מפגש עם ספורטאים מעוררי השראה, יציאה משותפת למשחקי כדורסל משמעותיים, ועוד מגוון אירועים שונים לאורך השנה, שמטרתם ליצור גיבוש בתוך הקבוצה, שיתוף ההורים, בניית קהילה ועוד...

דבר מנהל המועדון:
שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, מסכם את עונת הכדורסל 2018-19:
"עונת הכדורסל 2019-20 הסתיימה בשבוע האחרון של חודש מאי.
העונה הייתה אבן דרך בדרכו של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין למעמדו כאחד המועדונים הגדולים, החזקים והמקצועיים ביותר בישראל, ובדרכה של קבוצת הבוגרים שלנו אל הליגות הגבוהות ביותר.
קבוצת הבוגרים הייתה מועמדת לעלייה עד לרגע האחרון, והראתה שאנחנו בדרך הנכונה. במחלקת הנוער יש לנו בכל שכבת גיל נציגות בליגות הגבוהות ביותר, ואנחנו גאים מאד בהישגים של השחקנים והשחקניות שלנו. גם פרויקט הכדורסל בשיתוף עם מחלקת הספורט העירונית המשיך להתרחב, ולצד שחקנים בכיתות ז’ עד י’ בבית ספר עירוני א’, חנכנו השנה גם פרויקט לשחקניות בכיתות ז’ ו-ח’ בבית ספר עירוני ב’.
באופן סמלי המשחק האחרון לעונה היה של הקבוצה שהגיעה להישגים הכי גבוהים במועדון בעונה הזו. קבוצת נערים ב’ לאומית של המאמן איתי מידן ממוקמת היום בין ארבע הקבוצות הטובות במדינה, ובנוסף לקחו בתחילת השבוע את אליפות בתי הספר לכיתות ט’ במחוז ירושלים, במסגרת פרויקט הכדורסל של המועדון עם בית ספר עירוני א’.
המועדון שלנו בדרך למעלה והשחקנים האלה הם חוד החנית של המועדון - חבורה של שחקנים לוחמים, נחושים ומוכשרים, שעבדו קשה במהלך העונה, בהנהגתו המקצועית והלא מתפשרת של המאמן איתי מידן, והתוצאות נראות בשטח. כל המחמאות מגיעות לקבוצה הזו ולכל מי שעוטף אותה: השחקנים, המאמן, ההורים וכל המעטפת המקצועית של המועדון.
ואם מדברים על מעטפת, העונה השקנו את פרויקט "השחקן השלם", שמעניק מעטפת מלאה לשחקנים מוכשרים, ומאפשר להם להתמקצע ולהתקדם, תוך הענקת תמיכה בתחומים מגוונים, כדי שיגיעו למיצוי מירבי של כל היכולות שלהם.
מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הפך למועדון מוביל בישראל, הרבה מאד בזכות הצוות המוביל אותו ומנווט אותו ביחד אתי בדרך למעלה – אשר חגי, המנהל המקצועי אשר חגי, לביא חלפי, מנהל התפעול והרכז החברתי, וברוריה הדר, מנהלת שיווק וקשרי קהילה ואחראית תחום הבנות – שבזכותם ובעזרתם המועדון שלנו קובע יעדים חדשים וכובש שיאים חדשים בכל עונה. לצד הישגים אלה, המועדון הוא גם משפחה, והמעורבות הרבה של כל שחקני ושחקניות המועדון, ההורים והמאמנים היא ההוכחה שיצרנו כאן אגודה שהיא הרבה מעבר לספורט, ושחקנים מצוינים שהם קודם כל בני אדם."

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות