חיפוש

 

 
לדף הבית >>     טובה גיטי זינגר, אימון ויעוץ רגשי, באר שבע >>

כיצד ציור אינטואיטיבי יכול לסייע להתמודד עם חסימות יצירה וביקורת עצמית

 

כל אומן מכיר את השלב שבו המוזה שלו חסומה והוא שופט את עצמו לחומרה. ציור אינטואיטיבי מסייע בדיוק במקומות האלו. להמשך קריאה - כנסו...

 

ציור אינטואיטיבי הוא תהליך יצירתי שבו אדם יוצר יצירות ואמנות בחופשיות ללא חוקים או טכניקות מסוימות. המטרה בדרך זו ניתן לאפשר לרגשות, רעיונות וחוויות להתמקם על הדף או המסך ללא שיפוטיות.  שיטה זו יכולה לסייע במס’ דרכים לשחרר מגבלות וחסמים:

שחרור רגשות ותחושות: ציור אינטואיטיבי מאפשר לאדם לבטא רגשות ותחושות ללא כל תבנית מוגדרת מראש. הגמישות האומנותית משמשת ככלי לשחרור וביטוי של רגשות, מה שיכול לסייע בפתיחת חסימות יצירתיות.

שיפור יצירתיות: העבודה עם צבעים, קווים וצורות מעודדת יצירתיות חופשית ומאפשרת לאדם לגלות דרכים חדשות לבטא את עצמו. זה יכול לסייע לשבור חסימות ולהפעיל את הדמיון.

התנסות בלתי מוגבלת: ציור אינטואיטיבי מזמין להתנסות חופשית ולא מוגבלת. כאשר אין חוקים מגבילים או טכניקות נכונות מראש, אפשר להתנסות בכל כיוון ולחקות דרכים חדשות, מה שיכול לשחרר את היצירתיות הפנימית.

התמקדות בתחושה ולא בתוצאה: ציור אינטואיטיבי נוגע לתחושות ולחוויות. בעת יצירת יצירה כזו, יש דגש על התמקדות בתחושות הנגזרות מתהליכי היצירה, ולא רק בהגעה לתוצאה סופית. זה יכול לסייע לפרוק חסימות יצירתיות.

יש לכם עוד שאלות לטובה זינגר - אימון ויעוץ רגשי? כנסו!

הפייסבוק שלי

05246871340

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות