חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

ח”כ אופיר סופר ביקר בבית אלמוג שילוני

 

חבר הכנסת אופיר סופר הגיע למודיעין וערך ביקור בבית אלמוג שילוני לחיילות בודדות

 

ח"כ אופיר סופר הגיע למודיעין כדי לערוך ביקור בבית אלמוג שילוני, ופגש את החיילות הבודדות המתגוררות בבית אלמוג שילוני לחיילות.

גיא שילוני, דודו של אלמוג ז"ל, ודקלה ארזני בן ברוך, מנכ"לית עמותת בית אלמוג שילוני, קבלו את פניו והכירו לו את החיילות ט’ ו-ד’, המתגוררות ביחד בבית.

בפגישה שמע חבר הכנסת על סיפור חייו ומותו של סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל, ועל מפעל החיים שהקימה משפחתו, כדי להמשיך את דרכו של אלמוג, שנהג לאמץ ולסייע לחיילים הבודדים ששירתו אתו בצבא.

הח"כ התרשם מכך שישנם שני בתים הפועלים כבר בעיר – בית לחיילים בודדים ללא עורף משפחתי תומך שקיים בעיר משנת 2015, ובית לחיילות בודדות שעלו לארץ לבד כדי לשרת בצה"ל ומשפחותיהן נמצאות מעבר לים, שהוקם בשנה האחרונה – וכן על בית הקבע שהעמותה מתכוונת להקים בעיר, ובו יתגוררו 108 חיילות וחיילים בודדים.

הח"כ הביע את התרשמותו מהמיזם המרגש ומהבית החם שבו ביקר, התעניין לשמוע אם מגיפת הקורונה השפיעה על זרם התרומות, והציע עזרתו כדי להבטיח שהעמותה תמשיך את פועלה, ותצליח לגייס את המשאבים הרבים הדרושים על מנת לקיום את שני הבתים, לצד הקמת בית הקבע העתידי.

בעקבות הביקור, פרסם חבר הכנסת בדף הפייסבוק שלו: "ביום חמישי ביקרתי בבית החם ע"ש החייל אלמוג שילוני הי"ד. בבית החם מתגוררים לוחמים בודדים, שזוכים לטיפול מסור וקהילה תומכת, בזכות תרומות של אנשים יקרים.

העמותה רוצה להקים מקום גדול שישמש חיילים רבים יותר. לשמחתם, ראש עיריית מודיעין, מר חיים ביבס, נרתם והקצה עבורם שטח, וכעת נותר נושא המימון להקמת המתחם. הבטחתי לאנשי העמותה שאפעל לסייע בכל דרך אפשרית."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות