חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

הצמידים שכובשים את הסטייל בארץ

 

עולם האופנה תמיד מחפש את הדבר הבא שיכבוש את תשומת הלב, ובשנים האחרונות, הצמידים הפכו לאחד מהאביזרים הכי לוהטים בזירת הסטייל

 

עולם האופנה תמיד מחפש את הדבר הבא שיכבוש את תשומת הלב, ובשנים האחרונות, הצמידים הפכו לאחד מהאביזרים הכי לוהטים בזירת הסטייל. בין אם מדובר בעיצובים מינימליסטיים או בהצהרות נועזות, התכשיטים האלה הם הדרך המושלמת להוסיף קצת ברק והרבה מאד סטייל לכל הופעה. פעמים רבות הם אלמנט משלים, ולעיתים הם, ללא ספק, גולת הכותרת של הלוק הכולל.

מגוון עיצובים וחומרים

אחד הדברים המלהיבים ביותר בנוגע אליהם הוא המגוון העצום של העיצובים והחומרים הזמינים. ניתן למצוא כאלה, העשויים מכסף סטרלינג, זהב 14 או 18 קראט, ואפילו מתכות יוקרתיות יותר כמו פלטינה. לחובבי המראה הבוהמייני, כאלה העשויים מחבלים צבעוניים או מעור הם בחירה מצוינת.לגמישות רבה יותר והתאמה אישית, ניתן לשלב חומרים שונים ואף ליצור כמה עיצובים כדי לקבל לוק מסוגנן. הם יכולים להיות מעוטרים באבנים יקרות, פנינים או אפילו זכוכית מורנו לקבלת מראה ייחודי, כךשהאפשרויות הן אינסופיות, מה שהופך אותם לאביזר שיכול להתאים לכל סגנון אישי.

 קבלו את הטרנד הכובש
מבין כל המגמות בתחום הזה, אחד הסגנונות שתופסים תאוצה מזה לא מעט שנים הוא צמידי זהב טניס. הם נקראים כך בזכות הופעתם לראשונה על פרק כף ידה של שחקנית הטניס כריס אוורט, והם מאופיינים בשורה של אבני חן זעירות, לרוב יהלומים, המשובצות בשרשרת זהב דקיקה.הפופולריות שלהם נובעת מהמראה היוקרתי והקלאסי, שמתאים לקשת רחבה של הזדמנויות. בין אם אתןעונדות אותם עם ג’ינס וטי-שירט או שמלת ערב מסוגננת, הם מוסיפים מגע של זוהר ועידון לכל הופעה. הם הפכו לפריט חובה עבור פאשניסטות ומעצבי תכשיטים רבים מציעים עכשיו גרסאות משלהם למראה הנחשק.

ערימה של כמה אפשרויות– לעשות את זה נכון
אחת המגמות היותר מעניינות כיום היא הרעיון של "ערימת צמידים" - שילוב של כמה מהם על אותה זרוע ליצירת מראה עשיר בעל כמה שכבות. הטריק הוא לשלב עוביים, מרקמים וסגנונות שונים כדי ליצור הרכב ויזואלי מעניין.למשל, אפשר לשלב צמידי זהב טניס עדינים עם כאלה, העשויים עור רחבים יותר וכמה צבעוניים לקבלת מראה אקלקטי. או, לגישה מלוטשת יותר, אפשר לשלב כמה שעשויים מאותו החומר,כסף או זהב, למשל,ובגוונים דומים. העיקר הוא לשחק עם הפרופורציות ולמצוא את האיזון המושלם עבורכן.

מיקס אנד מאטצ’ – שילובי צבעים וסגנונות
אל תפחדו לשחק עם צבעים וסגנונות כשאתן עונדות אותם. הם הזדמנות נהדרת להכניס קצת צבע לתלבושת ניטרלית, או להדגיש גוון עונתי פופולרי. שלבו, למשל, צמיד כחול עם כזה, העשוי זהב וכסף ללוק רענןוקיצי.שלבו גוונים משלימים או מנוגדים כדי ליצור מראה עם אמירה אישית ומלא סגנון. נסו לשלב זהב עם אמייל בצבעי ניאון לטאץ’ חצוף ועדכני למראה הקלאסי. האפשרויות הן אינסופיות, אז התנסו לכן עד שתמצאו את השילוביםשעובדים נכון.


לענוד ולהתאים – טיפים שיעזרו לכן במשימה
כשמדובר בענידת צמידים, יש כמה כללים פשוטים שיעזרו לכן למקסם את ההשפעה שלהם. ראשית, וודאו שהם מתאימים היטב לפרק כף היד שלכן. הם צריכים להיות הדוקים מספיק כדי שלא יחליקו, אבל לא כל כך צמודים שהם מגבילים את התנועה.שנית, חשבו על האיזון ביניהם לשאר התכשיטים. אם אתןעונדותעגילים בולטים או שרשרת גדולה, עליהםלהיות קצת יותר עדינים כדי למנוע עומס מיותר. ואם אתן מעדיפות מראה מינימליסטי, אחדבודד יכול להוסיף בדיוק את כמות הנצנוץ הנכונה.


לסיכום

עם כל כך הרבה אפשרויות וסגנונות שונים, קל להבין מדוע הם הפכו לאביזר ההכרחי האולטימטיבי. בין אם אתןנמשכות לזוהר העדין של צמידי זהב טניס, למראה הבוהו השיקי או לכל סגנון אחר, יש צמיד מושלם לכל אחת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות