חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפליות 2024 >>

בשחר עושים חינוך מחלקים שי לחיילים בודדים...

 

עידן חמי, יו”ר ”שחר - עושים חינוך”: ”אצלנו ב’שחר - עושים חינוך’ מאמינים כי חינוך, התנדבות וקהילה – הם מה שהופכים עיר לעיר שרוצים לחיות בה. חינוך, כולל בתוכו מערכת חינוך חזקה ומצטיינת

 

חברי רשימת "שחר – עושים חינוך" והיו"ר העומד בראשה, עידן חמי, קיימו השבוע מבצע חלוקת חבילות שי מחמם לב לחיילים בודדים וחיילים מטופלי ת"ש. אל המבצע החשוב נרתמו ילדים ובני משפחות תושבי העיר, אשר הפתיעו בחבילות שי את החיילים הבודדים ומטופלי הת"ש בחטמ"ר אפרים אשר עוברים תקופה, כאשר רק לאחרונה נרצח חייל בודד מהחטמ"ר בפיגוע הקשה במחסום מכבים. במבצע אשר נערך לרגל תקופת החגים חולקו עשרות חבילות, אשר נתרמו על ידי עמותת "מכוונים מעלה", אשר חמי משמש כיו"ר העמותה, במטרה להפוך את החגים והשנה החדשה למתוקים ונעימים יותר עבור החיילים.

עידן חמי, יו"ר "שחר - עושים חינוך": "אצלנו ב’שחר - עושים חינוך’ מאמינים כי חינוך, התנדבות וקהילה – הם מה שהופכים עיר לעיר שרוצים לחיות בה. חינוך, כולל בתוכו מערכת חינוך חזקה ומצטיינת, אבל לא פחות מכך, הוא גם חינוך לערכים וחינוך להתנדבות. חלוקת החבילות לחיילי צה"ל המופלאים היא חוויה מרגשת וממלאת עבור החיילים, אך לא פחת מכך עבור המשפחות ובני הנוער שלקחו חלק במבצע. כולי תקווה ששנת תשפ"ד תהיה שנה בה נגדיל ונגביר את מספר המתנדבים בעיר וניתן מענה לעוד ועוד אוכלוסיות ובודדים הזקוקים לעזרה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות