חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ביבס ביטל את כל סמכויותיו של סגנו אילן בן סעדון

 

ראש העיר חיים ביבס הודיע היום לסגנו, חבר המועצה, אילן בן סעדון על ביטול האצלת סמכויות, זאת בהמשך לאי שביעות רצונו מעבודתו כסגן ראש העיר מזה כשנתיים וחצי. אילן למקורביו: ”ביבס השפיל אותי בציבור. אף אחד לא יצליח לפגוע בי. אמשיך לדאוג לתושבים”

 

ראש העיר חיים ביבס הודיע היום לסגנו, חבר המועצה, אילן בן סעדון על ביטול האצלת סמכויות, זאת בהמשך לאי שביעות רצונו מעבודתו כסגן ראש העיר מזה כשנתיים וחצי. "בשנה האחרונה מתמודדת הנהלת העיר עם אתגרים משמעותיים בניהול משבר הקורונה, תקופה מורכבת בה לא נרתמת, לצערי, למאמץ ואף לא קידמת את הנושאים שבאחריותך וסמכויותיך", כתב ראש העיר לבן סעדון במכתב שהעביר לו בתחילת השבוע.

כזכור, עם כניסת של מועצת העיר החדשה לפעילות, אחרי הבחירות למועצת העיר בנובמבר 2018, מונה בן סעדון לתפקיד סגן ראש העיר בשכר והיה לממונה על תיק תחבורה ובטיחות בדרכים, תיק מאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול, עיר ללא אלימות ותיק בטחון ומל"ח, אולם לדבריו של ראש העיר על אף שבן סעדון מונה לתפקיד בשכר לא נעשו על ידו פעולות לקידום התיקים: "אני מוצא את עצמי שוב ושוב עוסק עם גורמי המקצוע הרלוונטיים בעירייה בנושאים שהפקדתי בידיך, נושאים שאינך פעיל בהם כלל (פורומים מקצועיים, ישיבות עבודה וסיורים). לכן הנני להודיעך, כי החלטתי לבטל את הסמכויות שהאצלתי לך."

יש להדגיש כי בן סעדון יוסיף לשמש כסגן ראש עיר אולם תפקיד זה יהיה ללא התנאים הנלווים (שכר, תשלום הוצאות, לשכה, מזכירה ועוד).

אילן בן סעדון סירב להגיב ואולם למקורביו אמר: "הוא מפטר מישהו שעושה הרבה בעיר, הוא מתעלם ממי שעושה וזמין לכולם.  בחר לפגוע.הוא השפיל אותי בציבור.  פקדתי בליכוד 1000 איש. כשהוא יבקש את העזרה בוודאי שכבר לא יקבל. אני לא אמחא לו כפיים. כל פעם שפגעו בי כדי שלא אגיע לנקודה שרציתי, נכשלו. אני אגיע ואמשיך לעשות מה שצריך הכי טוב לתושבים". 

בן סעדון כך התרשמו חבריו, הולך להיות אופזיציה לוחמת לראש העיר ולא יסלח לו על הצעד והדרך שבו הוא עשה זאת. 

את המכתב של ביבס לדברי הסגן הוא  קיבל  הבוקר. למי שאינו מבין מה ועל מה, ואף זאת רק בגדר ניחוש, אילן בן סעדון שעזב את מפלגת העבודה לא מכבר, עבר לליכוד (שהיא כידוע גם מפלגתו של ראש העיר) ומיד החל בעריכת מפקד בין חבריו, ולמי ששכח, יש כבר "מנהיג" לסניף המקורב לראש העיר.. האם זה מה שהכעיס את ביבס, הסיפור האמיתי בוודאי עוד יחשף.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות