חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הרכבת רשימת קניות לאירוע שבת חתן – איך עושים זאת?

 

אם יצא לכם פעם לארגן שמחה משפחתית גדולה, אתם בוודאי יודעים שמדובר במשימה לא פשוטה כל כך. אין ספק כי הרכבת רשימת קניות לאירוע שבת חתן היא כיפית למדי, בהתחשב בעובדה שהאירוע עצמו משמח ומסמל את תחילת חגיגות החתונה המתקרבת של הזוג

 

אם יצא לכם פעם לארגן שמחה משפחתית גדולה, אתם בוודאי יודעים שמדובר במשימה לא פשוטה כל כך. אין ספק כי הרכבת רשימת קניות לאירוע שבת חתן היא כיפית למדי, בהתחשב בעובדה שהאירוע עצמו משמח ומסמל את תחילת חגיגות החתונה המתקרבת של הזוג. למרות זאת, עליכם להיות מסודרים עד מאוד, בכדי שכל ה"קצוות" ייסגרו, הכיבוד שיוגש לאורחים יהיה ברמה הגבוהה ביותר ושהאנשים שייצאו מהשבת חתן יהיו מרוצים ויישאר בליבם זיכרון מתוק.

מהי שבת חתן ומתי חוגגים אותה?

רגע לפני שאתם מכינים רשימת קניות לאירוע שבת חתן וניגשים לסופרמרקט, נסו להבין מה אתם בכלל מעוניינים שיהיה באירוע ועוד לפני כן – מדוע אתם חוגגים. "שבת חתן" היא השבת שלפני החתונה, שבה נותנים את הכבוד לחתן העתידי, אשר עולה לתורה. נהוג לערוך סעודה חגיגית לאחר העלייה לתורה, במסגרתה משמיעים מוזיקה וחוגגים לכבוד הבן שעומד להפוך לבעל. אם ה"מקווה" היא החגיגה של הנשים, ה"שבת חתן" היא החגיגה של הגברים ובכל מקרה, מדובר באחד מהשלבים המרגשים ביותר, בדרך לאירוע החתונה המרגש.

ממה תהיה מורכבת רשימת קניות לאירוע שבת חתן?

חלק מן המנהגים של שבת חתן ביהדות עשויים להשתנות ממשפחה למשפחה ומעדה אחר לאחרת, אבל עבור הרכבת רשימת קניות לאירוע שבת חתן אינכם צריכים לדאוג יותר מדי. מוטב להקל על עצמכם ולבחור חברת קייטרינג איכותית, שתהיה אחראית על הכנת המזון והגשתו במהלך האירוע. זכרו שה"שבת חתן" היא רק שלב בדרך ועוד צפויים לכם לא מעט אירועים ולחצים. כאשר אתם מעניקים את השרביט לחברת הסעדה מקצועית וכשרה, אשר תהיה אחראית לכל הקשור לכיבוד שיוגש באירוע, אתם מסירים מעצמכם את העול ויכולים להתפנות לאורחים. מה שכן חשוב להכין מראש בכוחות עצמכם, אלו תלבושות מעניינות בהתאם לעדה, כלי נגינה או רמקולים עם מוזיקה – כל מה שיכול לסייע להפקת אירוע כיפי במיוחד, עם כל המשפחה והחברים.

דברים שכדאי להשאיר למקצוענים – קייטרינג כשר לאירועים

חשוב להזמין אך ורק קייטרינג כשר, מהסיבה הפשוטה שאם אפילו אדם אחד יגיע לשמחה שלכם ולא יוכל לאכול מן הכיבוד, בשל עניין הכשרות – לא עשיתם את שלכם. קייטרינג איכותי וכשר ששמו יצא למרחקים, יהיה כזה שיעניק לכם אפשרות מגוונת להזמין מנות שונות ונהדרות, לרגל שבת החתן או כל אירוע אחר. מוטב לבדוק אם הקייטרינג יכול לספק שירות גם לאירועים מרובי משתתפים וגם לשמחות מצומצמות יחסית במספר המשתתפים, כמו ימי הולדת למשל, או אירועים מקדימים לחתונה כמו שבת חתן או חינה. במידה וקיימת אפשרות לשתי האופציות, תוכלו להזמין את אותה חברת הקייטרינג לכלל האירועים ואפילו עבור החתונה. כאשר יש לכם "בית" שאליו יהיה לפנות בכל הקשור למנות השונות, חברה המציעה אוכל כשר למהדרין ושאנשיה מעניקים שירות אדיב, מוטב להיצמד אליה ולקבל שירות מלא, להנאתכם ולהנאת האורחים שלכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות