חיפוש

 

 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

טסים לאירופה? קבלו 4 טיפים חשובים

 

יש לכם יעד, הזמנת מלון וכרטיסי טיסה ואתם מצפים בקוצר רוח שיגיע הרגע בו תוכלו לעלות על מטוס ולהתחיל לנפוש. אין ספק שזה מרגש ושעשיתם כמעט כל מה שצריך בכדי לצאת לדרך, אך ישנם כמה פעולות חשובות שמומלץ לעשות מראש, בכדי להבטיח טיול מהנה וללא הפתעות. הכנו עבורכם 4 טיפים חשובים, שיסיעו לכם בכך

 

יש לכם יעד, הזמנת מלון וכרטיסי טיסה ואתם מצפים בקוצר רוח שיגיע הרגע בו תוכלו לעלות על מטוס ולהתחיל לנפוש. אין ספק שזה מרגש ושעשיתם כמעט כל מה שצריך בכדי לצאת לדרך, אך ישנם כמה פעולות חשובות שמומלץ לעשות מראש, בכדי להבטיח טיול מהנה וללא הפתעות. הכנו עבורכם 4 טיפים חשובים, שיסיעו לכם בכך. 

סדרו בצורה מאורגנת את המסמכים שלכם (דרכונים, אשרות וניירות)

בין אם מדובר בטיסה לאירופה או בכל יעד אחר מסמכים מעודכנים הם הדבר החשוב ביותר, בלעדיהם לא תוכלו לממש את הטיסה שלכם. אז באילו מסמכים מדובר? ראשית יש לוודא שהדרכון שלכם בתוקף, לפחות חצי שנה קדימה. מומלץ מאד גם שיהיה ברשותכם צילום של הדרכון. עוד מסמך חשוב, בלעדיו לא תוכלו להגיע ליעד הוא ויזה, מדינות רבות דורשות אשרת כניסה על מנת שיהיה ניתן לבקר בהן. כשמדובר באירופה יש להוציא אשרת כניסה  ETIAS, אבל עוד נגיע לזה בהמשך. אלו הם שני המסמכים החשובים ביותר, מלבדם כדאי לוודא שיש ברשותכם גם:

  • כרטיסי טיסה- נכון כיום הכרטיסים אלקטרונים, אך תמיד מומלץ להחזיק עותק מודפס.
  • מסמכים של ביטוח הנסיעות.
  • רישיון נהיגה בינלאומי, בצירוף רישיון נהיגה ישראלי.
  • ביטוח לרכב שכור.
  • פרטי ההזמנה של המלון.
  • מזומן וכרטיס אשראי בינלאומי.

 

כיצד לא תשכחו ציוד?

הכינו רשימה ממוקדת של כל הציוד שתרצו לקחת איתכם. מומלץ להתחיל כבר שבוע לפני תאריך הטיסה, כך תכלו לעדכן את הרשימה בכל פעם שיעלה בזיכרונכם משהו חדש. ניתן לערוך רשימה קשיחה ולמקם אותה במקום נגיש או לערוך רשימה אלקטרונית בטלפון הנייד. רשימה זו אמורה לכלול את כל הקטגוריות השונות, כמו: פירוט של כל המסמכים הנדרשים, פריטים שאתם מעוניינים לשים בתיק היד ופריטים שאתם מעוניינים לאחסן במזוודה- ביגוד, כלי רחצה, נעלים, אקססוריז וכדומה.

הקדימו את הגעתכם לתהליך הצ’ק אין לטיסה

במידה ואינכם יודעים, ישנה אפשרות לערוך תהליך צ’ק אין כבר מהבית ובכך לחסוך זמן, ועמידה בתורים בשדה התעופה. מדובר בפעולה פשוטה שתדרוש מכם השקעה של כמה דקות ספורות ויש לה גם יתרונות. מלבד החיסכון בזמן, ישנם חברות תעופה בהן תוכלו לבחור כבר בשלב הבידוק את מקומות הישיבה, ובכך להבטיח לעצמכם מקום נוח על המטוס. כמו כן ישנו העניין של רישום יתר, חברות התעופה יוצאות מתוך נקודת הנחה שכלל הנוסעים לא יגיעו לטיסה, ולכן מבצעות הרשמת נוסעים גדולה יותר מסך המקומות במטוס. במקרים בהם כל הנוסעים מתייצבים לטיסה, יש להחליט מי מבין הנוסעים לא יוכל לעלות. אחד השיקולים בבחירה הוא מי עדין לא ביצע תהליך בידוק. 

מה זה ויזה לאירופה  ETIAS?

כאמור, במקרה של טיסה לאירופה עם דרכון ישראלי יש להוציא אשרת כניסה ETIAS, מדובר בויזה אלקטרונית המאפשרת כניסה ומעבר בין מדינות שונות באזור שנגן שבאירופה, סה"כ 26 מדינות. המדינות אשר לא נכללות בהסכם, ולכן אין צורך להציג בהן את אשרת הכניסה הן: רומניה, קרואטיה, בולגריה, אירלנד ובריטניה. חשוב לציין שיוזמה זו עדין לא נכנסה לתוקף, אך צפויה להיכנס בהקדם. ברגע שזה יקרה ניתן יהיה להגיש בקשה מקוונת להנפקת הויזה. מדובר בתהליך קצר ופשוט בו תדרשו להזין פרטים כמו: שם פרטי ושם משפחה, מגדר, תאריך לידה ואזרחות. כמו כן, מידע נרחב יותר כמו: תעסוקה והשכלה, מצב רפואי, עבר פלילי, מטרת הנסיעה, ויעדים לביקור.

הגשת הבקשה כרוכה בתשלום אגרה, ואישור הכניסה שניתן תקף ל-3 שנים או עד למועד בו פג תוקף הדרכון. משך השהות המירבי הוא 90 ימים, אותם ניתן לממש אחת לחצי שנה. בעלי דרכון ישראלי, אשר מעוניינים לשהות תקופה ממושכת יותר, ידרשו להוציא ויזה מסוג אחר כמו: ויזת סטודנט או ויזת עבודה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות