חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עירוני מודיעין עולה ליגה

 

לאחר שעירוני מודיעין עלתה ליגה, כיצד נערכים לכך בעירייה מבחינת תקציבים, שחקני חיזוק וכו..? על כך ישיב סגן ראש העיר, אלי סבח.  להמשך קריאה - כנסו...

 

קבוצת הכדורגל של עירוני מודיעין החלה את העונה הסדירה בליגה א׳ אחרי ההעפלה ההיסטורית בעונה שעברה.

כחלק מההיערכות לעונה החדשה, ערכה עיריית מודיעין מכבים רעות יחד עם מועדון הכדורגל עירוני מודיעין עבודות לשדרוג אצטדיון הכדורגל בפארק הטכנולוגי.

במסגרת העבודות הוחלף כר הדשא הנוכחי בדשא סינטטי חדש ואיכותי בעל צפיפות גבוהה העומד בכל הדרישות המחמירות. העבודות התמקדו בין היתר גם ביציע של האוהדים ובמסגרתן הורחב היציע, והוקם קירוי חדש המספק צל לצופים. כמו כן, בהתאם לתקנות של ההתאחדות לכדורגל, הוקמה ביציע גדר שתאפשר הפרדה בין הקהלים.

כמו כן, כחלק מהעבודות הונחה תשתית של סיבים אופטים שישמשו למצלמות חכמות ובהתאם לדרישות של ההתאחדות לכדורגל הוקם לאחרונה במגרש גם עמדת שידור.

בנוסף, הוקמו חדרי שחקנים וחדרי שופטים חדשים וכן נבנה חדר כושר שישמש את השחקנים במהלך העונה.

המגרש כזכור משמש הן את הקבוצה הבוגרת והן את קבוצות הנוער והילדים של מועדון הכדורגל, שיוכלו בקרוב מאוד להתאמן ולשחק במגרש משודרג בתנאים הטובים ביותר.

סגן ראש העיר ויו״ר עירוני מודיעין, אלי סבח: ״אני מברך על העבודות לשדרוג מגרש הכדורגל בליגד שיאפשרו לכלל שחקני המועדון ליהנות ממגרש חדיש ומאובזר ויספק חוויה נעימה יותר גם לאוהדים. אני רוצה להודות לראש העיר על ההשקעה המכובדת שתעניק לשחקנים שלנו את התנאים הטובים ביותר להתפתח ולהצליח.״

בנוסף לעבודות השדרוג במגרש, ולקראת פתיחת העונה, הוחתמו לקבוצה שחקנים עתירי ניסיון בליגה א׳ ואף בליגה הלאומית אשר ישדרגו את הקבוצה ויחד עם המאמן, שי מאור יסייעו לה לעמוד במטרות.

בברכה,
אלי סבח.

יש לכם עוד שאלות לאלי סבח - סגן ראש העיר? כנסו!

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות