חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

מודיעין חופשית וריצתם למועצת העיר

 

הבחירות כבר מעבר לאופק, והפעם החלטנו להתמקד בסיעת מודיעין חופשית שלפי כל הסימנים עשויה להיות הפתעת הבחירות...

 

הבחירות כבר מעבר לאופק, והפעם החלטנו להתמקד בסיעת מודיעין חופשית שלפי כל הסימנים עשויה להיות הפתעת הבחירות...
אם בחמש השנים האחרונות הציבור שמע רק על אבי אלבז - הפעם יצטרפו אליו מספר פנים חדשות שהגיעו היישר מההפגנות שמתקיימות במודיעין נגד השחיתות השלטונית.
 
למי שלא יודע - ב61 השבועות האחרונים מתקיימת בעיר בכל מוצ״ש הפגנה בצומת שילת - נגד השחיתות ובעד הדמוקרטיה, וזאת כחלק מההפגנות הארציות בנושא.
בהפגנות לוקחים חלק עשרות אנשים, חלקם קבועים. אבי אלבז שהפגין בהפגנות פגש שם את גילעד ביהרי (מתכנת מחשבים ומערכות מידע), איתי אלמוג-בר (אדריכל ומנכ״ל פורטל ארכיג׳וב), אלה ארדיטי (עובדת סוציאלית) ויהורם גלילי (בעל משרד ליחסי ציבור, סופר ומשורר). ההכרות המשותפת בהפגנות הובילה לצירופם לסיעה כאנשים ערכיים בעלי אנרגיה וכח לחימה. ״בעקרון אדם שמפגין נגד שחיתות הוא בעל חוט שידרה מוסרי וכשהכרתי אותם היה לי ברור שהם יכולים להתחבר ולחזק את מודיעין חופשית שהיא סיעה שתמיד פעלה לטובת התושבים, נלחמה בשחיתות ופעלה למען שקיפות״ אומר אבי אלבז יו״ר הסיעה.
 
לסיעה צורפו גם אנשים נוספים מתחומים שונים: עו״ד אביבית קיים קארו, רוזיטה וייס שעוסקת בהבטחת איכות, טלי שפניר שעוסקת ביעוץ חינוכי, כפיר פלדמן - בעל בתי ספר לטניס ושרה זיכרמן - פעילה בחוגי גמלאים.
 
סיעת מודיעין חופשית היא א-מפלגתית וכל פעולותיה ממומנות מתרומות של חברי הסיעה ותומכיה. בחודשים האחרונים פעילי מודיעין חופשית נראו בכל מקום - בישפרו סנטר, במרכז רעות ובמכבים, בקניון ובפאבים. הסיעה ערכה מספר חוגי בית לקראת הבחירות והשתתפה בפאנלים שונים שנערכו בעיר כולל הפאנל של החברה להגנת הטבע ותושבים משפיעים במודיעין. ״נשאלנו בנושא הגבעות הדרומיות והפיכתן לגן לאומי - והסברנו שאנו תומכים בזה בצורה חזקה ולמעשה כבר העלינו הצעה בנושא ב 2016 וראש העיר ורוב חברי המועצה התנגדו להצעה. בנוסף גם נפעל למען הפיכת מודיעין לעיר ירוקה מבחינת הפחתת זיהום האוויר ושימוש בתקן לבניה ירוקה״ אומר האדריכל איתי אלמוג-בר שייצג את מודיעין חופשית בפאנל.
 
הסיעה מדגישה כי היא המייצגת האמיתית של האינטרס של כלל הצעירים בעיר אשר מעוניינים במקומות בילוי בסופ״ש, מקומות עבודה במהלך השבוע ובסופ״ש ודיור זול ושבעיקר רוצים לחיות בעיר ורוצים לשמור על מודיעין כעיר עם ציוויון חילוני - חופשי.
״מודיעין חופשית תדאג להשאיר את הצעירים במודיעין בעיר תוססת, פלורליסטית ופתוחה בשבת״ אומר גילעד ביהרי ומפרט ״נעודד פתיחה של יותר עסקים בשבת עם יותר מקומות תעסוקה לצעירים בסופ״ש ויותר מקומות בילוי, תחבורה ציבורית בשבת (מוניות שירות כשלב ראשון) נושא שמטריד מאוד בעיקר צעירים וחיילים שאינם מחזיקים ברכב ומרגישים כלואים בשבת, כמו כן נדאג לפרוייקט שכירות ארוכת טווח מפוקחת לצעירים בני העיר ובנייה של דיור ציבורי מוזל לצעירים ומעונות לסטודנטים בנוסף לקידום הקמת מכללה מכללה בעיר, כמו כן נדאג לבקרה הדוקה יותר ושקיפות על הצהרונים ושאר פעילות עמותת סחלבים למען המשפחות הצעירות בעיר״
 
התחושות בסיעה היא של התחזקות משמעותית לקראת הבחירות - על פי סקר שנערך בקבוצת מודיעין שלנו בפייסבוק עם מעל 1700 הצבעות - הסיעה זוכה במקום השני מייד אחרי סיעתו של ראש העיר.
 
״אנחנו יכולים לפעול מהקואליציה או מהאופוזיציה ובשני המקרים להיות יעילים ולפעול למען תושבי מודיעין-מכבים-רעות״ אומר אבי אלבז ומוסיף: ״כמו שלציבור הדתי מותר לתמוך בסיעה דתית בלי שיאשימו אותם באנטי חילוניות - כך מותר גם לציבור החופשי חילוני לתמוך במודיעין חופשית שתדאג לאינטרסים של ציבור זה. ברחבי הארץ ראינו ערים שהיו חופשיות והפכו לערים סגורות עם פגיעה בחופש הפרט ואנו במודיעין חופשית נפעל כדי לשמור על הצביון הפלורליסטי של מודיעין-מכבים-רעות״.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות