חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

המבורגר ויקינגי במודיעין סנטר

 

”כבר חודש שאני מפנטז על המבורגר אמיתי”, אמר לי הקרניבור הפרטי שלי, מתכונן ליציאה לאימון היומי שלו, כששאלתי מה הוא רוצה שאכין לו לארוחת ערב.

 

המבורגר אמיתי הוא לא בדיוק הספציאליטה שלי, אבל רגע - בשביל זה יש מסעדות, לא? ואם יש תירוץ מספיק טוב לחגיגה, הרי זה מבורך. מיד כתבתי בקבוצה המשפחתית: "נא לא לנשנש שטויות, ארוחת ערב היום במסעדת BEEF במודיעין סנטר".

בערב נפגשנו כולנו במסעדת BEEF- מסעדת המבורגרים כשרה שממוקמת בקומת הקרקע של "מודיעין סנטר", מול הפארק הגדול בעמק איילון. פתרון מעולה למשפחה רעבה, במיוחד כשהיא ממוקמת אצלנו בשכונה!

המסעדה קטנה, לא יומרנית, אך יש גם הבטחה: מסעדה שנשענת על מסורת ארוכת ימים והמבורגר טחון טרי במקום, שמוכן על פי מתכון ויקינגי בן מאות שנים ומתובל בתערובת ויקינגית ייחודית וסודית שעברה במסעדה במשך דורי דורות. גם השמות של המנות מתכתבים עם המיתולוגיה הויקינגית ומשולבים בשמות אלים ויקינגים כמו: ביפתור (האל תור), ביפאודין (האל אודין) ועוד. תחילה מזמינים ומשלמים בקופה. הקרניבור שלי שחזר מאימון וזקוק למנת חלבון גדולה במיוחד, הזמין לעצמו ארוחת ביפתור בורגר בקר 300 גר’ בלחמנייה עם ביצת עין ופוטטו, אחותו הסתפקה בארוחת ביפתור 150 גר’ בלחמנייה עם טבעות בצל ואבא שלהם התפנק עם מנה של ביפאודין רצועות אנטריקוט וצ’יפס בטטה. אני ויתרתי על ארוחה והסתפקתי במנת חזה עוף בסנדוויץ פרנה. אגב, יש בתפריט גם לחמנייה מקמח מלא ואפילו המבורגר טבעוני למביני עניין.

המחירים היו סבירים בהחלט ונוטים יותר לרמה של המבורגריותתעשיות. אודה על האמת, אפילו קצת חששתי שאולי נתאכזב...

כשהגיעו המנות לשולחן נרגעתי. הקרניבור ואחותו התלהבו מההגשה – סכין אדומה נעוצה במרכז המנה. ההמבורגר הגיע כמו שהבטיחו - קציצה גדולה ועסיסית וכבר מהביס הראשון היה ברור שמדובר בדבר האמיתי ולא בסוליה שמגישים בהמבורגריות התעשייתיות. הקרניבור התלהב גם מביצת העין על הבורגר שלו שהוסיפה לא רק טעם אלא גם אחוזי חלבון בדיוק במידה הרצויה אחרי אימון. הפוטטו הגיעו חמים ופריכים בתיבול טעים וגם טבעות הבצל זכו בניקוד גבוה. גם הלחמניות הגיעו טריות ופריכות בדיוק כמו שקיווינו. אבא שלהם, שהגיע רעב אחרי יום עבודה מפרך והזמין מנה של רצועות אנטריקוט בצלחת, לא התחרט. המנה היתה נדיבה, הבשר היה עשוי בדיוק במידה הנכונה והצ’יפס בטטטה היה שיחוק אמיתי. גם המנה שלי, חזה עוף בסדנוויץ פרנה היתה טובה. לחם הפרנה הגיע חם וטרי והשילוב עם רצועות חזה עוף היה מוצלח וטעים.

לסיכום, מסעדת BEEF היא מקום קטן. ללא פסיליטיז ויומרות מיותרות, אך מבטיחה לכם המבורגר אמיתי, טחון וטרי במקום ו-מקיימת. האוכל טרי וטעים והלקוחות מקבלים תמורה מלאה בעד כספם. לקרניבורים שמחפשים מנות בשריות איכותיות במחיר סביר, זה המקום!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות