חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

כמעט ונשכחו: הבחירות למינהלת הרובע

 

רק שתי רשימות יתחרו ביום הבחירות על ניהול מינהלת הרובע מכבים-רעות. רשימתו של דורון שולדנפריי נפסלה ורשימת יגאל צדוק 

 

מצעד הרשימות למועצת העיר מודיעין והתייצבותם של נציגיהן בפני רשמת משרד הפנים, בערב יום שלישי האחרון, הגיע לסיומו. כעת ניתן לדעת בדיוק מי באמת רץ ואפילו שם לשם כך צ’ק עם דמי רצינות, ומי דיבר ומשך תשומת לב, אבל לא באמת התכוון לכך.

בעוד הרשימות מתארגנות עתה עם אותיותיהן, מבצעות התאמות ושינויים במסרי הקמפיין שלהן, נשכח מלב כולם תהליך מקביל שבוצע אף הוא באותו החדר של רשמת משרד הפנים: הצגת ואישור הרשימות למינהלת הרובע במכבים-רעות.

ולמה זה חשוב? כי שתי הרשימות המתחרות הן למועצת העיר והן למינהלת הרובע - התאחדו. התוצאה המיידית היא שנדמה היה לרגע שבעצם אין צורך בבחירות בקלפי, כי יש עתה רשימה אחת בודדת - אחודה.

אבל מתברר שלא כך הם פני הדברים: גם רשימתו של המועמד לרשות העיר, יגאל צדוק, התייצבה ונרשמה כחוק לתחרות על מינהלת הרובע מכבים-רעות. בראש הרשימה עומד בני כהן מרעות, מתומכיו המובילים של יגאל צדוק לרשות העיר. כך, תהיה לתושבי מכבים ורעות אופציית הבחירה לפחות בין שתי רשימות.

גם דורון שולדנפריי, מי שמוביל את קמפיין ה"בולדוזר" לרשות העיר במודיעין, תכנן לצרף את רשימתו לתחרות על ניהול רובע מכבים-רעות.  לשם כך אף אסף 300 חתימות של תושבים, אלא שרשימתו נפסלה. הסיבה: הגשה לא מסודרת של הטפסים.

בתגובה נמסר ע"י שרית ארבל, הדוברת של דורון שולדנפריי, כי "במשך מספר ימים לא ניתן היה לקבל מידע ראוי והנחיות ברורות מטעם פקיד הבחירות העירוני, או נציגת משרד הפנים, כיצד ובאילו טפסים יש להגיש את המועמדויות. הביאו חוברות שונות והסתר שיש להסביר כיצד למלאן, בעיקר בכל הקשור לרישום המועמדים.כרגע בורון בודק משפטית האם יש מקום לערעור. אם כן, הוא יערער". 

כזכור, הבחירות למינהלת הרובע מכבים-רעות יתבצעו בקלפי שלישי שיוצב בחדרי הקלפיות במכבים ורעות. הבוחרים יבחרו ברשימה (!) ולא במועמד. לפחות כעת, לאחר סגירת הרישום הרשמי, ובטרם הוגשו ערעורים, יבחרו תושבי מכבים ורעות בין שתי רשימות בלבד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות