חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תוכן שיווקי - best link >>

לימודי הנדסה – כך תבחרו את המכללה המתאימה

 

אנחנו חיים בתקופה בה החלום של צעירים רבים הוא להשתלב בעבודה בהייטק – וליהנות מעבודה מאתגרת ומספקת, משכר יפה וכמובן, גם מתנאי עבודה מפנקים

 

אנחנו חיים בתקופה בה החלום של צעירים רבים הוא להשתלב בעבודה בהייטק – וליהנות מעבודה מאתגרת ומספקת, משכר יפה וכמובן, גם מתנאי עבודה מפנקים.
כמובן, שהדרך הבטוחה והנכונה אשר יכולה להוביל לעבר השתלבות בהייטק עוברת בלימודי הנדסה.
יחד עם זאת, בכדי לסלול את הדרך, קיימת חשיבות לקבל החלטות מושכלות הן לגבי מסלול לימודי ההנדסה והן לגבי בחירת ההנדסה.
אז לגבי המסלולים ללימודי ההנדסה האפשרויות הן מגוונות וכוללות: הנדסת תוכנה, הנדסת חשמל, הנדסת מכונות והאפשרויות עוד מגוונות – כאשר, ההמלצה היא לאסוף מידע לגבי כל אחד מאותם המסלולים ובהתבסס על אותו המידע לקבל החלטה מושכלת ונבונה.
ולגבי בחירת המכללה המתאימה, ההמלצה היא לפעול וליישם את הטיפים הבאים אשר בכוחם להוביל לבחירה הנכונה:

שיקולי נוחות והתאמה לאורח החיים
בחירת המכללה אמורה להיות מושפעת במידה רבה מאורח החיים, העדפות ונושאים נוחות. כך לדוגמא, אם אתם רוצים להישאר ולגור בבית ההורים לאורך תקופת הלימודים, קיימת חשיבות גבוהה שתנסו לבחור במסגרת לימוד אשר ממוקמת קרוב למקום המגורים של ההורים – או מאפשרת לכם לפחות הגעה נוחה ותחבורה נגישה.
כמובן, שגם נושא העבודה יכול להוות כשיקול. אם אתם עובדים בעבודה שאתם לא מעוניינים לעזוב גם במהלך הלימודים וכחלק מכך, אתם זקוקים לתוכנית לימודים גמישה, חשוב שתקפידו לבחור מסגרת אשר תאפשר לכם לקבל מענה על צורך זה. 

שיקולים כלכליים שכדאי לקחת בחשבון
כולם יודעים שלהיות סטודנט משמעו לשלם בכל שנה שכר לימוד בכמה אלפי שקלים וכמובן, גם לממן את הוצאות המחיה השונות. בבואכם לבחור מכללה ללימודי הנדסה, כדאי לקחת בחשבון שיש מכללות אשר גובות שכר לימוד אוניברסיטאי ולעומת זאת, יש מכללות פרטיות ששכר הלימוד בהן יהיה גבוה משמעותית. כדאי לבדוק גם את הנושא הזה – ובהזדמנות הזאת גם לבדוק את האפשרות לקבלת מלגות אשר יכולות לסייע במידה רבה במימון הלימודים. בנוסף, כדאי לבדוק גם אפשרות לקבלת הלוואות מיוחדות לסטודנטים – המוצעות בתנאים טובים. הבדיקות הללו יאפשרו לכם לבחור בצורה מושכלת מכללה גם בהתחשב בנושאים כלכליים.

שם ומוניטין
בכדי להעלות את הסיכויים להשתלבות בעבודה בתחום ההנדסה, כדאי לבדוק גם פרמטרים הנוגעים לשם והמוניטין של אותה המכללה. כדאי לוודא שמדובר במכללה בעלת שם טוב, אשר תהדר את קורות החיים שלכם ותעלה את הסיכויים שלכם להתקבל לעבודה. כדאי גם לחפש חוות דעת והמלצות של סטודנטים באותה המכללה והפקולטה, מה שיסייע בקבלת התמונה המלאה. 

תוכנית הלימודים
פרמטר נוסף שכדאי לבדוק הוא תוכנית הלימודים ללימודי הנדסה באותה מכללה. כדאי לבדוק את היקף הלימודים, את נושאי הלימוד, את איכות הקורסים, את אפשרויות הבחירה, את סגל המרצים וכל פרט אחר אשר יכול להבטיח לכם שאתם נמצאים ב"ידיים הטובות" ביותר בנמצא.
כיום ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי דרך הרשת – אבל כדאי בנוסף, גם להגיע פיזית למכללה ואולי אף לקבוע פגישת ייעוץ לימודים – אשר גם תהווה הזדמנות לקבל מענה על כל שאלה אשר יכולה לעלות ולספק לכם את התמונה המלאה ביותר על הלימודים באותה המכללה. 

תנאי קבלה
תנאי הקבלה ללימודי הנדסה יכולים להשתנות בין מסגרות לימוד שונות. כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה ולמעשה להתחיל בבדיקה אשר תאפשר לכם להבין לאיזו מכללה אתם יכולים להתקבל. יכול להיות שבמהלך הבדיקה הזאת תגיעו למסקנה שבכדי לקבל מענה איכותי על הדרישות והצרכים שלכם תצטרכו לפעול בכדי לשפר את הציונים שלכם או להירשם ללימודי מכינה (אם יש אפשרות שכזאת).

קרדיט תמונה:pixabay.com

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות