חיפוש

 

 
לדף הבית >>     עובדה חקירות, ראשון לציון >>

כיצד חקירת איתור בעלים עשוייה לחדש קשרים נשכחים

 

סיפור מקרה מרתק על איתור עזבונות בחקירה שחצתה יבשות. להמשך קריאה - כנסו...

 

במשרדנו פועלות מחלקות שונות, ביניהן מחלקה כלכלית  העוסקת בחקירות כלכליות ומיוחדות.

אחת ההתמחויות של המחלקה הינה באיתור עיזבונות , איתור זיקת בעלות במקרקעין אף כשמדובר בחקירות הנדרשות בירורים במדינות שונות והתייחסות  לתקופות שונות.

במשרד התקבלה הזמנת עבודה, שעיקרה איתור בעלים ו/או יורשיהם של מקרקעין באזור צפון הארץ, אשר מלבד רישום שם בנסח טאבו עוד משנות הארבעים של המאה הקודמת לא היה שום מידע נוסף

הטיפול בתיק הועבר למחלקה הכלכלית, חוקרי המחלקה איתרו ראשית באופן פיזי את השטח האמור, נערכו חקירות שטח מקבילות הן ביחס למקרקעין , הן בניסיון לאתר את הבעלים, כשההנחה הייתה כי קיימת היתכנות רבה שהבעלים נמצאת בחו"ל או שייתכן וכבר אינה עמנו, מפאת הזמן שחלף.

מאחר ושם המשפחה היה משובש ולא היו פרטים נוספים, נערכו בירורים ותשאולים אף בגנזכים שונים ונעשו ניסיונות לברר האם יכול להיות גם שם משפחה דומה שיוביל לפיצוח החקירה.

החקירה העיקשת הוכיחה עצמה, הוברר כי הבעלים של המקרקעין תושבת חוץ שנפטרה לפני מספר שנים, ליורשיה החוקיים אשר מתגוררים אף הם בחו"ל היה מידע על אותו מקרקעין בבעלותה, אך לא עשו עם כך דבר.

בהמשך לטיפולנו בתיק, החליטו יורשיה החוקיים לעלות ארצה ולחדש קשרים עם בני משפחה מורחבת שהתגוררו באחד הקיבוצים בצפון, עבורנו החקירה הפכה להיות סיפור הצלחה גדול יותר, בזכות כל מה שבא מעבר לאיתור בעלי נכס ו/או יורשיהם.

"להפוך השערה למידע, זו לא הנחה, זו לגמרי ע!בדה".

יש לכם עוד שאלות לעובדה חקירות? כנסו!

 טל’: 039616173

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות