חיפוש

 

 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

טוען רבני - להצלחה בהליך הגירושין

 

רבים שואלים אותי למה צריך לשכור את שירותיו של טוען רבני? איך טוען רבני יכול לעזור בהליך הגירושין? ההסבר הינו שכמו שמאוד לא כדאי להופיע בפני בית המשפט ללא עורך דין, כך מאוד לא כדאי להופיע בפני בית הדין הרבני ללא טוען רבני

 

רבים שואלים אותי למה צריך לשכור את שירותיו של טוען רבני? איך טוען רבני יכול לעזור בהליך הגירושין? ההסבר הינו שכמו שמאוד לא כדאי להופיע בפני בית המשפט ללא עורך דין, כך מאוד לא כדאי להופיע בפני בית הדין הרבני ללא טוען רבני. טוען רבני (או "טו"ר") הוא איש המקצוע שמכיר היטב את המערכת של בתי הדין הרבניים. הוא יודע לדבר לדיינים בשפה שלהם ולשכנע אותם בטענותיו.

ההכשרה של טו"ר הינה רבה מאוד. הוא למד במסגרת קורס טוען רבני על כל ההליכים הקיימים בבתי הדין וכיצד לייצג באופן הטוב והיעיל ביותר. להלן נפרט כמה דוגמאות שאדם שאינו טו"ר עלול לטעות בהם ולהיכשל בהליך רק בגלל שאינו מקצועי מספיק בתחום הזה. נדגיש: הוא יכול להיות אדם חכם מאוד ובעל כישרון רב, אבל אין תחליף למקצועיות ולניסיון. ולכן פשוט אל תתפשרו על פחות מניסיון ומקצועיות!

 טוען רבני - למען הילדים!

אחד הנושאים שפעמים רבות הופך להיות לאחד הנושאים המרכזיים בהליך הגירושין הוא נושא הילדים. גם אם ההורים הם אנשים מאוד טובים, יערכו בדרך כלל תסקיר שרותי הרווחה. הם יבדקו מהי טובת הילדים. הם ימליצו על הסדר בשביל הילדים. לעתים רבות ההמלצות של התסקיר הינן מגמתיות ופוגעות בטובת הילדים. אמנם לא מדובר במשהו גורף, וכמובן שכל מקרה לגופו. אבל חשוב מאוד שטו"ר מקצועי ילווה אתכם בהליך הגירושין. רק הוא יידע לנמק מבחינה משפטית בבית הדין הרבני ויהיה ה"פה" המשפטי שלכם ושל הילדים שלכם.

 אין תחליף למקצועיות!

יש כאלו שמנסים לעקוף את שכירת השירותים של הטו"ר. הם חושבים שבכך הם חוסכים כסף. אבל האמת היא שההיפך הוא הנכון. אכן, הט"ר גובה כסף בשביל העבודה המקצועית שהוא משקיע עבורכם. אבל המחיר שהוא גובה הינו כאין וכאפס לעומת המחיר הקיים בללכת לבית הדין הרבני ללא ייצוג של טו"ר מקצועי.

כמעט בלתי אפשרי לחלק את הרכוש באופן הוגן ויעיל ללא ייצוג של טוען רבני. כמעט בלתי אפשרי להגיע להסדר של מזונות הוגן וטוב מבלי להיעזר בשרותיו המקצועיים של הטו"ר. לכן, כשמדובר בהליך הגירושין, אין תחליף למקצועיות ולניסיון! אין תחליף לטו"ר מקצועי שמלווה אתכם בהליך הגירושין! גם אם הטו"ר עולה לכם כסף, הרי שאם תגיעו בלי טו"ר מקצועי, זה יעלה לכם פי כמה.  

מעבר לכך, ניתן לומר שככל שהניסיון של הטו"ר הוא רב, כך סיכויי ההצלחה בתיק עולים מאוד. אמנם בדרך כלל הוא יקח יותר כסף על ההליך, אבל לעתים זה שווה את זה.

 סיכום

לסיכום ניתן לומר שהטוען הרבני הוא איש המקצוע הרלוונטי בהליכים המתקיימים בפני בית הדין הרבני. לכן, אם אתם עומדים בשערי בית הדין, אל תהססו לפנות לטוען רבני לשיחת ייעוץ ולשכור את שירותיו המקצועיים. אמנם זה יעלה לכם כסף. אבל זה חוסך לכם הרבה מאוד כסף!



עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות