חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עדכון עבודות פרויקט קשת מודיעין

 

ממשיכות העבודות לבניית גשר הרכבת המחבר את מסילת הרכבת של מודיעין לירושלים הידוע גם כפרויקט ”קשת מודיעין”. 

 

ממשיכות העבודות לבניית גשר הרכבת המחבר את מסילת הרכבת של מודיעין לירושלים הידוע גם כפרויקט "קשת מודיעין". במסגרת העבודות, תתבצע הנפת קורות גשר הרכבת המיועדים להוות חלק ממסילת הרכבת מכיוון מודיעין לירושלים. בעקבות כך, תתקיים חסימה בכביש 431 מכיוון מזרח למערב, כלומר, מתל אביב וראשון לציון לכיוון הכניסה לעיר מודיעין. התנועה הנגדית של היציאה מן העיר לכיוון תל אביב וראשון לציון תזרום כרגיל.

 החסימה תיערך החל מהשעה 21:00 ועד 6:00 בבוקר למחרת בכל יום, בתאריכים הבאים: 4.8, 5.8, 6.8, 7.8 ולאחר מכן, ב-11.8, 12.8 ו-13.8. לא יבוצעו חסימות בסופי שבוע, על מנת לא להוות מטרד עבור באי מרכז עינב.  הדרכים החלופיות המומלצות הן כביש 1, כביש 443 או כביש 1, כביש 3 מחלף לטרון, שדרות החשמונאים.

פרויקט "קשת מודיעין" הינו פרויקט להקמת תשתית חיבור מסילתי באורך של כ-2.5 ק"מ, בין תחנות הרכבת במודיעין לקו המהיר לירושלים. העבודות מבוצעות על ידי רכבת ישראל והן צפויות לשפר באופן ניכר את השירות הניתן לתושבי העיר, כאשר תדירות רכבות הנוסעים בקו מודיעין-ירושלים האומה צפויה להיות שתי רכבות לכל כיוון בשעות שיא, בזמן נסיעה של כ-17 דקות בין תחנת "פאתי מודיעין" לתחנת "האומה" בירושלים.

 עוד במסגרת הפרויקט, תנוצל סגירת הכביש לטובת ביצוע עבודות הקירוי של הגשר המחבר בין תחנת הרכבת "פאתי מודיעין" למרכז עינב שיכללו גם את בניית המדרגות של הגשר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות