חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שחר עושים חינוך - התיקים והוועדות במועצת העיר

 

סיעת שחר עושים חינוך בראשות מויש לוי, דרשה את התיקים והוועדות בתחומים עליהם דיברו חברי הסיעה במהלך הבחירות, כדי לחולל את השינוי הנדרש בתחומים אותם רוצה הסיעה לקדם בעיר.

 

בקדנציה החדשה של מועצת העיר, הסיעה מרחיבה את עיסוקה בתחום החינוך גם לתחום גיל לידה עד גיל 3, ויוצאת לטיפול בתחומים נוספים, חלקם גם חדשים למועצת העיר 

מויש לוי, יו"ר הסיעה, ימשיך לכהן כסגן ראש העיר, ולהחזיק בתיק החינוך.  מויש יחזיק גם בתיק הגמלאים, בו הוא מתכוון לקדם את המענה הנדרש בעיר לכ-9000 הגמלאים החיים בה כיום. 

כמו כן מויש יחייה את תיק ההתנדבות. במסגרת תיק זה יסייע לקדם את תחומי ההתנדבות וארגוני המתנדבים השונים בעיר. 

נזכיר כי כמות בני הנוער המתנדבים במודיעין מכבים רעות היא המובילה בארץ, והמתנדבים, מכל הגילאים, צריכים לקבל מענה הולם גם לצרכים שלהם, לאחר שהם נותנים כ"כ הרבה עבור אחרים. 

תיק חדש נוסף, שלא היה קיים במועצת העיר, הוא תיק הגיל הרך, אותו תןביל עדי מן, חברת מועצה חדשה, שכיהנה כיו"ר ועד הורי גני הילדים העירוני וגם כיו"ר הוועד הארצי. 

עדי ביקשה גם את תיק מעמד האישה, אשר שונה לתיק שוויון חברתי. מאחר והסיעה אינה רוצה להנציח את הנשים כמופלות, ומצד שני מעוניינת לקדם שוויון חברתי בכל תחום שהוא, הוחלט על שינוי תחום העיסוק של התיק- ומכאן גם שמו. עדי תעסוק בקידום שוויון חברתי בכל תחום בו הדבר יידרש.

תיק חדש נוסף הוא תיק הקהילות והשכונות, אותו יחזיק חבר המועצה החדש הנוסף בסיעה, עמיחי זליג. זליג הקים את קהילת השחר בשכונת אבני חן, ובעל נסיון רב בהקמת וניהול קהילות ומבנים לקהילות. את הנסיון שלו הוא ישזור לתוך הקמת התיק החדש וייצוק בו תוכן.

אור גרינפלד, שהתמודד במקום ה-4 בבחירות, אמנם לא נכנס כחבר מועצת העיר, אך יהיה חבר בפורום התחבורה החדש שהקים ראש העיר, לצידו של מויש לוי.  אור הוא הבחירה הטבעית לחברות בפורום זה, מאחר והוא וחבריו לסיעת "אנחנו הצעירים" שהתאחדו עם שחר עושים חינוך, הקימו את פורום המחאה הציבורית "הקו האדום- שמים סוף למצב התחב"צ בעיר".

חברי הפורום עודדו את התושבים להגיש תלונות למשרד התחבורה, לימדו את משתמשי התחבורה הציבורית להגיש תביעות קטנות, ופועלים מול משרד התחבורה ופורומים ארציים בתחום לקידום הנושא.

חברי אנחנו הצעירים ימשיכו להיות שותפים בתהליכי קבלות ההחלטות וישולבו בוועדות המועצה השונות.

בנוסף, חברי המועצה של שחר עושים חינוך יהיו חברים בוועדות הבאות:

מויש לוי- מ"מ יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה, יו"ר פורום חינוך יחד עם עדי מן, יו"ר הוועדה לאזרחים ותיקים (גמלאים), יו"ר ועדת ההתנדבות וחבר בוועדת חינוך, ועדת הנצחה, ועדת טכנולוגיות וערים חכמות, הוועדה לתכנון אסטרטגי, ועדת איתור/מכרזים לבעלי תפקידים בכירים בעירייה, פורום הנהלה.

עדי מן- יו"ר פורום חינוך יחד עם מויש לוי, יו"ר הוועדה לשוויון חברתי ומגדרי, חברה בוועדת חינוך, ועדת בטיחות בדרכים ותחבורה, קידום מעמד הילד, איכות הסביבה, הנחות בארנונה, ועדת מלגות, פורום הנהלה.

עמיחי זליג- פורום חינוך, ועדת כספים, ועדת מכרזים, ועדת ביקורת, ועדת תרבות, ועדת תרבות יהודית, ועדת שירותי דת.

בנוסף לכך, חברי סיעה נוספים ישובצו כחברים בוועדות השונות ובדירקטוריונים עירוניים בעתיד הקרוב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות