חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות רמת גן - גבעתיים >>

מהו הילינג יהודי קבלי

 

”הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק..” להמשך קריאת הכתבה - כנסו...

 

במצבים של חוסר איזון כגון :חרדהדיכאוןכאב פיזיעייפות או כל מצב אחר של מחלה

או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד.

שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החייםלכל הנקודות בגוףאנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

בהילינג יהודי הריפוי מגיע ישירות מבורא עולם.

בורא עולם הוא זה שיצר את אותו אדם-המטופל ולכן הוא יודע מה הכי טוב עבורו ואיך

לרפא אותו.

בהילינג יהודי מאזנים את הגוף ונפש האדם באופן אנרגטי לאיזון הצאקרות בתדרים גבוהים במיוחד ובשימוש כח ע"ב השמות מעולם הקבלהוזאת על מנת לקדם את האדם מבחינה רגשית נפשית גופנית ומנטלית כדי שיוכל להגשים את עצמו ולהצליח בחייו.

הילינג יהודי הוא ריפוי באנרגטי קבלי בתוספת של אלמנטים בריפוי של אורות הבורא ותפילות מספר תהיליםספרי קבלה וזוהר מחברים את האדם לאורות הבריאה ומעבירים אותו תהליכים של איזון אנרגטי,טיהור רגשימנטליפיזי ומכניסים אותו להגנות של קדושה תהליכים אלו מובילים את האדם לשפע של בריאותפרנסההצלחהשפע,לזיווג.

בהילינג יהודי האדם עובר תהליכים פנימיים באמצעות ריפוי אנרגטי ועובדה על תת מודע דרך אלמנטים של כוחות הבריאה ע"ב השמות התכנסויות מדיטטיביות לחיבור האדם לצינורות השפע וההצלחה שלו דרך עבודה פנימית על מידותיו אישיותו השקפותיו והווייתו דרך שורש נשמתו.

הריפוי נעשה באמצעות כפות ידיים של המטפל שמעביר אנרגיה על המטופל מחבר אותו לאורות הבריאה של היקום ומרפא אותו ממכאוביו הרגשיים המנטלים והפיזיים.

נטרול מחשבות שליליותאנרגיות שליליותכוחות טומאה שמשתלטים על האדםאיזון רגשיגופנימנטלי ורוחניטיפול בטראומות רגשיות ובפחדיםכעסיםעצבותתסכולעבודה על דימוי עצמי ובטחון חוסר יכולת ביטויעבודה על תקשורת מקרבת ובהירה.

הפרעות בתפקוד המנטלי של האדם עבודה על ההוויה שלו האדם כמראה לעצמווהאדם כלפי חוץ בסיטואציות בחייו בעבודה בזוגיות בחיי החברה בחברותבמשפחהעבודה על תבניות חשיבה ודפוסי התנהגותעמדות והשקפות עולםשחרור קיבעונותחיזוק שמחת חיים ויצירתיותשיפור תקשורת בין אישית בהירות בתקשורת ובהעברת מסרים תקשורת מילוליתפתיחת אינטואיציה עבודה על זיכרון הפרעות קשב וריכוז טיפול בכאבים ומחלות טיפול להשגת רוגע ושלווה.


יש לכם עוד שאלות לחן יעקב הילינג קבלי? כנסו!

052-875-2810

הפייסבוק שלי

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות