חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בעלי דירות במע”ר: זכויותינו מופרות באופן חמור

 

בעלי דירות באחד מהפרויקטים במע”ר טוענים שסובלים מהפרה חמורה של זכויותיהם. פנינו למ”מ ראש העיר שלמה פאסי שהגיב: ”טענות הדיירים אינן משתקפות בדו”ח אבל טרם קיבלנו החלטה” אז מי כאן צודק. 

 

תושבים המתגוררים באחד מהפרויקטים המע"ר פנו למערכת mcity בתלונה על הפרת זכותיוהם כבעלי דירות. לטענתם כל הלכלוך של המסחר נכנס לתוך הבניין. בנוסף , לדבריהם פתחו בתוך הלובי והחניון של הבניינים מחסנים לטובת המסחר, שינויים  שלא היו קיימים לטענתם בתוכניות. שלחנו את פניית התושבים לשלמה פאסי מ"מ ראש העיר, ששלח למערכת את  תגובתו בשם העיריה:

"וועדת המשנה לתכנון ולבניה בהשתתפותי דנה בנושא בכובד ראש ולאחר שמיעת טענות המתנגדים , החליטה הוועדה לבדוק את הנושא גם בשטח בסיור שהתקיים במקום . סיור חברי הוועדה התקיים במועד שבו אני הייתי בחופשה בחו״ל . מעיון הפרוטוקול לאחר הסיור עולה שהנושא עדיין בבחינה בכובד ראש ובאחריות על היבטיו השונים . הטענה לרושם כאילו טובת הקבלן גוברת על טובת הדיירים  אינה נכונה וגם אינה משתקפת בדו״ח. מכול מקום החלטה בנושא טרם התקבלה" .

תגובתו של פאסי  מתנגשת עם טנוות הדיירים, ויחד עם תשובתו שטרם התקבלה החלטה בנושא, מערכת mcity   תמשיך לעקוב ולדווח לכם על ההתפתחויות.

 

טרם התקבלה החלטה בנדון. שלמה פאסי

יש לכם עוד שאלות לשלמה פאסי? כנסו!

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות