חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

חוגגים שנתיים לרשת פתאל ROOMS במתחם מודיעין

 

רשת פתאל חוגגת שנתיים למתחמי העבודה השיתופיים שלה, והעובדים במתחם מודיעין נהנו מחגיגה ממותגת ומושקעת

 

מתחם ROOMS מודיעין נפתח במע"ר של מודיעין בחודש נובמבר 2020, והצטרף למתחמי העבודה השיתופיים שרשת פתאל מפעילה בתל אביב, רעננה ורמת גן.

בימים אלה, חוגגת רשת ROOMS, שהיא חברה בת של רשת מלונות פתאל הבינלאומית, שנתיים להקמתה, וכיון שבמתחם ROOMS תמיד יש סיבה למסיבה, ה-happy hour השבועי שעורכים עבור ה-members העובדים במקום, הפך לחגיגה עליזה ויום הולדת שנתיים של הרשת.

מעבר לברכות ול’מינגלינג’, נהנו כל הנוכחים מכיבוד מתוק וממותג, בעיצוב מושקע, כיאה לכלת יום הולדת.

יובל רצבי, מנהלת מתחם ROOMS מודיעין, ברכה את הנוכחים ואמרה: "משמח לראות איך בזמן כל כך קצר המותג ROOMS הפך להיות שם מוביל בתעשייה. אנחנו שמחים לחגוג עם ה-members שלנו את המאורע הזה. בזמן שהרשת שלנו חוגגת שנתיים, אנחנו במתחם במודיעין חוגגים קצת יותר מחצי שנה, וכיף לראות מעל 300 איש ואישה שהגיעו לחגוג אתנו כאן."

רצבי מדווחת, שבין החברות הרבות, שכבר קבעו את מקומן במתחם, יש עסקים מגוונים, כדוגמת חברות סטארט-אפ מתחומים שונים, משרדי עורכי דין, חברות טכנולוגיה, משרדי עיצוב, נציגות של לשכת עורכי הדין, חברת הפקה, רואי חשבון ועוד בעלי עסקים, שבוחרים לעבוד קרוב אל הבית, במתחם עבודה שנראה ומרגיש כמו בית מלון, ומציע חוויית עבודה בתוך קהילה, שמהווה מסגרת חברתית וכר נרחב לנטוורקינג עסקי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות