חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

האיש שבא לסעוד / פרגיות בקארי בענבה

 

ביקורת המסעדות של mcity. ככה סתם בצהריי יום חול, הודיעה לי מיכל חברתי הטובה: ”בטלי את כל התכניות שלך הערב. קבעתי לנו דייט במסעדת ענבה!”. ”נהדר”, הרמתי את הכפפה, ”גם ארוחה טובה וגם בילוי עם החברה הכי טובה. קניתי!”.

 

שלחנו את גילי שלנו, לברר האם ענאבה זה עוד מסעדה. והנה זה מה שהיא מספרת: הגענו למקום בשעות הערב וההתחלה כבר היתה מבטיחה – חניה יש בשפע ובחינם, בחניון של הבריכה העירונית ממול ובמתחם עצמו שבו שוכנת המסעדה צמודה לבית הקפה "קפית". בכניסה למסעדה נעצרנו לרגע, מתפעלות מהנוף הפסטורלי של פארק ענבה והאגם במרכזו, אחת מפינות החן של מודיעין.

מי שחושב שמודיעין היא עיר ה"שינה", לא מעודכן כנראה בסצנת המסעדות בעיר. ערב של יום חול ומסעדת ענבה שוקקת חיים, האווירה נעימה ורגועה, הנוף הכי יפה בעיר ומוזיקה מצוינת ואם בא לכם, אתם יכולים סתם ככה לשבת על הבאר ולהתפנק בקוקטייל...
המלצרית סיפרה לנו שגם בשישי שבת המקום שוקק חיים. מומלץ להזמין מקום מראש!

השם של המקום - ענבה בר מסעדה, עלול להטעות. מבר מסעדה הציפיות לא תמיד מרקיעות שחקים, אך הביקור בענבה מוכיח שגם בבר מסעדה אפשר לקבוע רף גסטרונומי שלא היה מבייש אף שף שמכבד את עצמו.
לצד התפריט הרגיל, מגיע תפריט יינות מפתיע. בהמלצת המלצרית האדיבה, פתחנו את הארוחה עם כוס יין לבן חצי יבש ומומלח במיוחד. עוד לא הספקנו להשיק כוסות לחיים וכבר הגיעו המנות הראשונות לשולחן – לחם מחמצת חם וטרי, מלווה בטחינה, סלסה ופסטו כוסברה, סלקים מפוחמים בדבש ענבים, בלסמי ופקאן מסוכר - מנה אקלקטית טעימה, קריספי כרובית בשום, לימון ופטרוזיליה. הכרובית טעימה, אך כדאי לקחת בחשבון שיש בה יד נדיבה של חמיצות מעקצצת וסלט קיסר שהגיע עם חסה רעננה, קרוטונים ופיסות נדיבות של פרמז’ן.

למנות עיקריות בחרנו בשורט ריבומנת פיוז’ן של פרגיות בקארי. השורט ריב - מנה נדיבה של אסאדו ללא עצם, הגיע על מצע של פירה נימוח בפה. כשאני מזמינה אסאדו אני מהמרת. זו מנה נהדרת רק אם יודעים כיצד להכין אותה. הפעם הבשר היה רך בדיוק במידה הנכונה וניכר שהשף מבין דבר או שניים בתורת הבשר. גם מיכל שקיבלה מנת פרגיות בקארי על מצע של אורז, נהנתה, אך ציינה שטעם הג’ינג’ר דומיננטי מאוד, לא מומלץ למי שלא מתחבר למטבח האסייאתי. לקינוח רציתי לחסוך בקלוריות ולחלוק מנה אחרונה עם מיכל, אך היא התעקשה לחסל מנה אחת בעצמה והזמינה עוגת גבינה אפויה ברוטב אוכמניות שהגיעה עם תועפות של קראמבל פירורים ובסוף חיסלה גם חצי מגלידת הסורבה הטעימה שקיבלתי. קצת מבושמות מהיין ובעיקר שבעות, הצלחנו להתגלגל החוצה, עייפות ובעיקר מרוצות.

לסיכום, ענבה בר מסעדה הוא יופי של מקום. בין אם לבילוי קליל על הבר, או לארוחה טעימה במחירים סבירים בהחלט, שנפתח משעה 17:00 ופועל כל השבוע, כולל שישי שבת. המקום נגיש, במרכז מודיעין, עם נוף מדהים. מה עוד אפשר לבקש?

לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור של אתר המסעדה: מסעדת ענאבה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות