חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צביגידיז אימון מוחי למצוינות, פתח תקווה >>

האם ביופידבק יכול לשפר את הקשרים הבינאישיים שלנו

 

כותב המאמר הינו מומחה בתחום האימון מוחי למצוינות, אימון טכנולוגי לגוף ולמוח באמצעות ביופידבק, נוירופידבק ו - NLP.  כיצד זה בא לכדי ביטוי? על כך בטור הבא...

 

ביופידבק יכול לשפר את הקשרים הבינאישיים שלנו במספר דרכים:

1. הגברת מודעות עצמית: ביופידבק מספק לנו מידע אובייקטיבי על התגובות הפיזיולוגיות שלנו, כמו קצב לב, לחץ דם וכו’. מודעות זו יכולה לעזור לנו להבין טוב יותר את הרגשות והמחשבות שלנו, מה שיכול להוביל לתקשורת יעילה יותר עם אחרים. לדוגמה, אם אנו מודעים לכך שאנו מרגישים לחוצים, אנו יכולים לנקוט בצעדים כדי להרגיע את עצמנו לפני שאנו מדברים עם מישהו אחר.

2. שיפור האמפתיה: ביופידבק יכול לעזור לנו להבין טוב יותר את הרגשות של אחרים על ידי מתן לנו אפשרות לראות את התגובות הפיזיולוגיות שלהם. לדוגמה, אם אנו רואים שמישהו נושם מהר, אנו יכולים להבין שהוא כנראה מרגיש לחוץ או חרדה. הבנה זו יכולה לעזור לנו להגיב בצורה רגישה יותר לצרכים של האדם האחר.

3. פיתוח מיומנויות תקשורת: ביופידבק יכול ללמד אותנו כיצד לתקשר בצורה יעילה יותר, הן באופן מילולי והן באופן לא מילולי. לדוגמה, אנו יכולים ללמוד כיצד לשלוט בקול ובתווי הפנים שלנו כדי להעביר מסרים ברורים יותר.

4. פתרון קונפליקטים: ביופידבק יכול לעזור לנו לפתור קונפליקטים בצורה יעילה יותר על ידי מתן לנו אפשרות לנהל את הרגשות שלנו ולשמור על קור רוח.

5. חיזוק מערכות יחסים: ביופידבק יכול לעזור לנו לחזק את מערכות היחסים שלנו על ידי מתן לנו כלים לבניית אמון, הבנה ואינטימיות.

יש לכם עוד שאלות לאימון מוחי למצוינות צבי דיגדיז? כנסו!

03-3724480 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות