חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

הרמת כוסית מבשרת טובות

 

איש לא הופתע מהמספר הרב של המשתתפים בהרמת הכוסית שערך אמש אלעד שמעונוביץ באולמי הבריאה בישפרו, ראש רשימת ”הדור הבא”, ואם זה אמר משהו, אזי זו שריקת פתיחה המבשרת טובות לאלעד וחבריו בתנועת ”הדור הבא” המתמודדת בסוף אוקטובר על מושבי מועצת העיר

 

ראש רשימת "הדור הבא" אלעד שמעונוביץ, המתמודד עם חברי רשימתו בבחירות למועצת העיר מעלה הילוך. אתמול התאספו  באולמי הבריאה לא פחות מ 400 חברים ואוהדי הרשימה.  סיבת הארוע, הרמת כוסית לכבוד ראש השנה העברי החדש.

אלעד המשמש כמשנה (ללא שכר) לראש העיר חיים ביבס, זכה לתמיכתה וגיבויה של תנועה "המחנה הממלכתי", ושני ראשיה בני גנץ וגדעון  סער אף כיבדו את אלעד וחבריו בנוכחותם.

איש לא הופתע מהמספר הרב של המשתתפים בהרמת הכוסית, ואם זה אמר משהו, אזי זו שריקת פתיחה מבשרת טובות לאלעד וחברי "הדור הבא" המתמודדים בסוף אוקטובר על נוכחות ועימה כך הוא וחבריו מקווים גם  להשפעה גדולה במועצת העיר.

בין דבריו של אלעד: "״כשכולם מדברים בבחירות על עיר פלורליסטית- אנחנו עשינו כשייצרנו תחבורה ציבורית בסופי שבוע. כשכולם מדברים בבחירות על להחזיר את הצעירים לעיר אנחנו עושים את זה במשך עשור עם 3500 יחידות דיור ברות השגה שנבנו בעיר. כי אנחנו רשימה של הישגים ותוצאות. של קבלות ולא של סיסמאות וזה הדבר המרכזי שמייחד אותנו ומבדיל אותנו מכל השאר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות