חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בתום 11 שנות פעילות נסגר ”קיוטי”

 

ענבל רוזן, הבעלים של ”קיוטי”: ״אני מעמיקה בתחום הטיפול הפרטני בליווי התפתחותי ועיכובי התפתחות, סדנאות ליווי התפתחותי לאימהות ולתינוקות ומתמקדת באימון משפחתי – להורים, לבני נוער ולילדים”

 

לפני יותר מעשור הקימה ענבל יחד עם מיכל חמותה את "קיוטי" בקניון עזריאלי מודיעין במטרה להגשים חלום: לבנות מקום שיספק זמן איכות (Quality Time- QT) להורים ולילדים. "שנים של עשייה איפשרו לנו סיפוק והנאה עצומים, תחושת הגשמת חלום וחזון. מרכז הפעילות אפשר לנו לגעת בחיים של כל כך הרבה משפחות ולקוחות נאמנים, צוות המפעילים המסור שלנו והעובדים הנאמנים הפכו לחלק מהמשפחה של ’קיוטי’ ושלנו, ומשפחות ממודיעין והסביבה הפכו לחברים יקרים".
בשנים האחרונות עברה הפעילות של "קיוטי" למרכז הספורט מכבים, וכך הצליחה ענבל לשמר את פעילות הליבה החשובה לה כל כך עם הורים וילדים ובמקביל המשיכה להתפתח בתחום האימון האישי לילדים, לנוער ולהורים, שבמסגרתה היא מצליחה לשלב בין גוף לנפש בכל הנוגע לחיזוק ולשיפור ההורות לאחר הלידה ותמיכה רגשית בהורים.
ענבל מסייעת גם ליולדות לשפר את איכות חייהן ושל תינוקן – באמצעות ניסיון של יותר מ-30 שנה שצברה במגוון רחב של תחומי אבחון, חינוך ואימון אישי: כמאבחנת ומטפלת בשיטת ורדי, כמדריכת עיסוי תינוקות (IAIM) ובייבי יוגה, כ-Master NLP Practitioner, כמורה לחינוך גופני, כמאמנת ילדים ונוער בשיטת האימון האינטגרטיבי, ועוד. בימים אלו של התמודדות עם נגיף הקורונה ענבל מעבירה סדנאות ומפגשים אישיים גם באמצעות הזום.
ענבל מודה כי במהלך עבודתה עם ילדים ופעוטות ב"קיוטי" היא הבינה שהיא צריכה להשלים את התחום הטיפולי הרגשי עבור מטופליה. תחומי ההתמחות המגוונים מאפשרים לה להצליח לקדם את היכולת האישית ולפתור אתגרים בכול קשת הגילאים, מינקות להורות. באמצעות הקשבה לרגש היא מצליחה לפתור בעיות מורכבות ומעכבי התפתחות ברמה האישית ובמסגרת המשפחתית, לשפר את האיתנות, את החשיבה החיובית ואת איכות החיים. בין היתר, היא מטפלת בילדים עם בעיות התפתחות מוטוריות מגיל אפס, בעיות בזחילה, הליכה והתפתחות, ילדים עם בעיות התארגנות, בעיות וויסות חושי, ילדים החוששים ליצור קשרים חברתיים, בעיות רגשיות, העצמה אישית ועוד.


ענבל אמרה השבוע: "אני רוצה להודות מעומק הלב לשמוליק עייש, מנכ"ל מרכז הספורט מכבים, שתמך
בי ברוחב לב ואיפשר לי להמשיך את הפעילות לכמה שנים נוספות טובות ונעימות. זו גם ההזדמנות לפרגן לצוות המקסים שלי, שליווה אותי והמשיך להוות מוקד משיכה מקצועי ואמין להורים: ענת ויינשטיין, ענת רגב, רופש והגיטרה ואריאלה ליבוביץ. אני אוהבת אתכם ומאחלת שתמשיכו לגעת באופן קסום בחיים של כולנו, כל יום. תודה לכולם על שנים של תמיכה ומשוב חיובי ותודה לחברים הקרובים שליוו אותי בהתלבטויות בתקופה האחרונה ועזרו לי לעבור לשלב הבא. אני אוהבת, מתרגשת, ומחכה לשמוע איך אוכל לסייע, לתמוך ולייעץ בתחומי התמחותי".

כתב: יהורם גלילי           הצילומים באדיבות קיוטי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות