חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עשרות אלפי מבקרים בפסטיבל הקרקס

 

עשרות אלפי תושבים ומבקרים נהנו מפסטיבל הקרקס שהתקיים, זו השנה השמינית, בחול המועד סוכות במודיעין מכבים רעות. במרוצת השנים הפך הפסטיבל לאחד מאירועי הדגל של העיר וסיפק גם השנה מופעים בינלאומיים מרהיבים ואף הצליח להפתיע  בהפקות מקור ייחודיות

 

עשרות אלפי תושבים ומבקרים נהנו מפסטיבל הקרקס שהתקיים, זו השנה השמינית, בחול המועד סוכות במודיעין מכבים רעות. במרוצת השנים הפך הפסטיבל לאחד מאירועי הדגל של העיר וסיפק גם השנה מופעים בינלאומיים מרהיבים ואף הצליח להפתיע  בהפקות מקור ייחודיות תוך שהוא התגבר על כך שביומו הראשון של הפסטיבל, היה מזג אוויר מתעתע שהתחיל בגשם, והסתיים באלפי מבקרים שהצביעו ברגליים. המבקרים הרבים שגדשו את מתחם הפסטיבל נהנו משלל אטרקציות ובהן כפר הצוענים, שהוקם ליד היכל התרבות שניחן באווירה צבעונית במיוחד, הפקת מקור של להקת הקצב "שקטק" עם אמני הקרקס "בסקולה" ועמדת צילום סלפי שצוירה במשך יומיים לפני הפסטיבל על ידי האמנית, אנה קוגן. בעמדה זו נהנו המבקרים להצטלם כשברקע תפאורה יפהפייה של קרקס. במקביל, צעדו בין אלפי המבקרים, דמויות ססגוניות מוארות ומרשימות על קביים, הרכב מוזיקלי הומוריסטי של אנשים מחופשים לקופים, אשר ניגנו לעוברים ושבים מוזיקה שמחה ועל גגות בית הספר עירוני ב’ הלהיבו את הקהל אמני אש שביצעו תרגילים אקרובטיים מיוחדים.

המופעים התקיימו כתמיד בסבבים בכל יום, כך שניתן היה לעבור ביניהם ולא לפספס אף אחד. בלטו במיוחד, אמני הקרקס מסין עם מופע שהצליח להרשים גדולים וקטנים כאחד ושילב המון קואורדינציה, ריכוז, כוח, אקרובטיקה וכוריאוגרפיה מיוחדת, אמני הקרקס מהודו הדהימו ביכולותיהם הפיזיות הגדולות כשביצעו תרגילים עוצרי נשימה על עמוד עץ פולקלוריסטי ועוד.

כעת, מתוכננת כבר החגיגה הבאה והאהובה בעיר, "פסטיבל צלילי סתיו", שיתקיים בחודש נובמבר וגם יחגוג 20 שנה להיווסדו, כך שצפויים מופעים מוזיקליים מהנים במיוחד.

חיים ביבס, ראש העיר: "פסטיבל הקרקס כבר טבע את חותמו בעיר וכולם כבר יודעים, כי בחול המועד סוכות, במודיעין מכבים רעות נערכת החגיגה הגדולה והמרשימה ביותר. חודשים ארוכים עובדים במרץ על ההפקה המאתגרת והתכנים המושקעים, על מנת לספק לתושבים שלנו ולמבקרים אירוע בלתי נשכח. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ולקהל הרב שהגיע לשמוח יחד אתנו."

אלעד שמעונוביץ’, חבר המועצה, מחזיק תיק התרבות: "בחודשים האחרונים עשינו בחינה מחדש של מתכונת פסטיבל הקרקס ובדקנו אחרי שבע שנים, אפשרויות והצעות נוספות. למרות זאת, החלטנו להמשיך במתכונת הקיימת, עם שדרוגים ותוספות. כמות המבקרים השנה, יחד עם התגובות החיוביות ושביעות הרצון הגבוהה, אין ספק שזה היה מהלך נכון ותושבי מודיעין מכבים רעות ימשיכו ליהנות מהפסטיבל המקסים הזה גם בשנים הבאות."

אלון שמידט, ראש אגף תרבות ואירועים: "אצלנו תרבות זו נשמה, והשנה, השקענו אנרגיות, מחשבה מעמיקה ויצירתיות על מנת לספק פסטיבל יוצא דופן מקודמיו. תודה לאלפי התושבים והאורחים שהגיעו לחגיגת הקרקס ואנו ממשיכים במרץ כבר לפסטיבל הבא."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות