חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

אייל הנדלר התפטר, איתן מנור נכנס במקומו

 

חבר מועצת העיר מטעם סיעת תושבי מכבים רעות, מר אייל הנדלר, התפטר מחברותו במועצת ההעיר. את מקומו ימלא מספר 2 ברשימה מר איתן מנור

 

חבר מועצת העיר מטעם סיעת תושבי מכבים רעות, מר אייל הנדלר, התפטר מחברותו במועצת ההעיר. את מקומו ימלא מספר 2 ברשימה מר איתן מנור.

הנדלר מילא משך שנים רבות תפקידים ציבוריים רבים ומגוונים בקהילה ומחוצה לה. במהלך שנות כהונתו במועצת העיר פעל הנדלר רבות בתחומים רבים לרווחת תושב רובע מכבים רעות והעיר כולה.

איתן מנור, מי שהוביל ביחד עם אייל הנדלר את קמפיין הבחירות בשנת 2013 יימלא את מקומו בשולחן המועצה ואף יוביל מטעם הסיעה את קמפיין הבחירות שיתקיימו בחודש אוקטובר 2018.

איתן מנור, נשוי לעופרית ואב לארבעה ילדים, מתגורר ברעות מיום עלייתה לקרקע. איתן מילא שורה רחבה של תפקידים ציבוריים רבים בהתנדבות - בהנהגות ההורים בבתי הספר , בפארק המים ברעות, בעמותת נאות רעות ועוד . מנור הינו סא"ל במילואים. בתפקידו האחרון בצה"ל שימש כסגן מפקד טייסת קרב. עם שחרורו מצה"ל הצטרף מנור לחברת אל על ושימש בה במשך שנים רבות כקברניט. לאחרונה החל מנור בתהליכי פרישה.

מנור הינו הינו בעל תואר ראשון במדעי החברה, עורך דין ובעל תואר שני במשפט מסחרי.

בפנייה לתושבי מכבים רעות ציין בין השאר הנדלר : "אני רוצה להודות לכם התושבים,  על שתמכתם בנו ובחרתם אותנו למועצת העיר ולוועד הרובע. הייתה לי הזכות והכבוד לייצג את תושבי היישוב סביב שולחן מועצת העיר ובמוסדות  העירייה השונים. אני מאחל לאיתן מנור הצלחה רבה במילוי תפקידו". 

מנור הוסיף: " אני רוצה להודות לחברי סיעת ’כולנו מכבים רעות’על האמון הרב שניתן לי ועל הזכות לייצג את תושבי מכבים רעות. ביחד עם התושבים והפעילים נוביל את הנהגת היישוב בשנים הקרובות ונפעל למען שימור ומינוף מערכות היחסים הטובות  עם העירייה לרווחת תושבי הרובע. ובנימה אישית אני רוצה להודות מקרב לב  לחברי אייל הנדלר על שנות שירותו הרבות בפעילותו הציבורית  והעשייה ללא לאות ובהתנדבות  למען היישוב ותושביו." 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות