חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מצלמות אבטחה לשימוש ביתי – מאפיינים ויתרונות

 

מכשירים אלקטרוניים ו”גאדג’טים” רבים הפכו בשנים האחרונות לזולים ונגישים יותר ממה שיכולים היינו לדמיין. דוגמה טובה לכך היא מצלמות מסוגים שונים, ובפרט מצלמות אבטחה אשר כיום מתאפיינות ברמת איכות מעולה ובמחירים נמוכים ביותר

 

מכשירים אלקטרוניים ו"גאדג’טים" רבים הפכו בשנים האחרונות לזולים ונגישים יותר ממה שיכולים היינו לדמיין. דוגמה טובה לכך היא מצלמות מסוגים שונים, ובפרט מצלמות אבטחה אשר כיום מתאפיינות ברמת איכות מעולה ובמחירים נמוכים ביותר. ואכן, יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין כיום מצלמות אבטחה גם בבית, בבית העסק ובכל מקום רלוונטי אחר, בעיקר מכיוון שזה פשוט, זול ויעיל כל כך. במידה ואתם מתעניינים בהתקנת מצלמות אבטחה בבית – מהם המאפיינים של מצלמות אלו כיום ומהם היתרונות שהם מספקים?

איכות תמונה גבוהה, תקשורת אלחוטית ומגוון אופציות שונות – מצלמות אבטחה בימינו

בניגוד למצלמות האבטחה של פעם אשר היו גדולות, מסורבלות והקליטו לתוך קלטות ווידיאו גדולות ומגושמות, מצלמות האבטחה של ימינו הן סיפור אחר לגמרי. מצלמות אבטחה כיום הן קטנות וקומפקטיות, מספקות איכות צילום ותמונה שרק לפני כמה שנים קשה היה למצוא גם במצלמות מקצועיות ונמכרות במחירים מגוחכים ממש.

מצלמת אבטחה חדשה כיום לרוב כוללת גם רכיב אלחוטי אשר מאפשר לקשר אותן למחשב ולמצלמות נוספות, ולשלוט בהן מרחוק. כצעד ראשון לבית חכם ניתן להתקין מצלמות אבטחה שכאלו, ולתפעל אותן באמצעות Wi Fi – לראות מה הן מקליטות בזמן אמת דרך הסמארטפון, הטאבלט או המחשב הנייד, מכל מקום בעולם בו אנו נמצאים. בדגמים מסוימים ניתן אף לשלוט על התזוזה של המצלמה עצמה, ולסרוק בזמן אמת שטחים שונים בבית או במשרד שאנחנו רוצים לראות כרגע. 

בנוסף, ניתן למצוא כיום לא מעט דגמים של מצלמות אבטחה ביתיות אשר מצוידים ברכיבים המעניקים להן פונקציות מיוחדות, כאלו שאין במצלמות סטנדרטיות. למשל – חיישן זיהוי תנועה המאפשר למצלמה להיות כבויה רוב הזמן, ולהידלק ולהתחיל לצלם כאשר החיישן מזהה תנועה בסביבתו. דוגמה נוספת היא מצלמה המצוידת ברכיב לצילום בלילה, ומאפשרת לראות בדיוק מה קורה גם בשטחים החשוכים יותר שבחצר, למשל. 

את המצלמות של היום ניתן לחבר לכונן גיבוי אשר יקליט את כל מה שהן מצלמות, ובצירוף האפשרות להתחבר אליהן מרחוק (ואף לשלוט בהן) מתקבל אביזר פשוט, נוח לתפעול ויעיל ביותר, אשר ייתן לנו ראש שקט ואת האפשרות לוודא בדיוק מה קורה בבית ובשטח שלנו בכל רגע נתון. 

לא רק לשם אבטחה

למעשה, מצלמות האבטחה של היום הן כל כך מתקדמות, יעילות וזולות עד כי אנשים רבים משתמשים בהן למטרות שונות, לא בהכרח רק לאבטחה. למשל – הצבת מצלמה שכזו בחדר של הילדים הקטנים או התינוקות על מנת שנוכל לראות מה קורה איתם דרך הסמארטפון בזמן שהם ישנים או משחקים בחדר בלעדינו, או תיעוד של אזור החנייה שלנו על מנת לראות ולתעד את מי שמנסה לגנוב לנו את החניה. קיימים כמובן שימושים אפשריים רבים נוספים, כיד הדמיון...

המאפיינים והיתרונות של מצלמות האבטחה הנמכרות בימינו אינם משאירים מקום לספק – מדובר בדרך מתבקשת, יעילה ומשתלמת ביותר מבחינה כספית לשדרג את מערך הבטיחות של הבית או המשרד, כמו גם לתת מענה למגוון צרכים אחרים.

 

להתרשמות והזמנה מקטלוג מצלמות אבטחה הכנסו לאתר CLICK2 בכתובת 

https://www.2click.co.il/product-category/computer-equipments/security-cameras/

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות