חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zoomat בשיתוף zoomat ניהול תוכן >>

בחירת חברה לפיתוח ועיצוב מוצר

 

מגוז הינו משרד הנדסה ועיצוב מוביל המתמחה בפיתוח מוצרים טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים עבור חברות טכנולוגיה וסטארטאפים ממגוון רחב של תעשיות. ממכשירים ביטחוניים ורפואיים ועד ענפי הרובוטיקה, דפוס, חקלאות, אופטיקה, ראייה ומוצרים אלקטרוניים, לחברה המומחיות והניסיון להביא לשוק את מוצרי לקוחותיה באיכות ללא פשרות

 

מגוז הינו משרד הנדסה ועיצוב מוביל המתמחה בפיתוח מוצרים טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים עבור חברות טכנולוגיה וסטארטאפים ממגוון רחב של תעשיות. ממכשירים ביטחוניים ורפואיים ועד ענפי הרובוטיקה, דפוס, חקלאות, אופטיקה, ראייה ומוצרים אלקטרוניים, לחברה המומחיות והניסיון להביא לשוק את מוצרי לקוחותיה באיכות ללא פשרות.

מגוז נוסדה על ידי אבישי כהן, בוגר היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין הישראלי, בעלת ניסיון רב בהובלת תהליכי פיתוח מורכבים ומגוונים. עם ידע וניסיון עשיר בפיתוח מוצרים, צוות המהנדסים והמעצבים של החברה מתחייב להעניק ללקוחותיהם שירות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר.

צוות המהנדסים והמעצבים של מגוז מומחים במגוון רחב של תחומים, ומעמידים לרשות הלקוח את הידע הטכנולוגי שלהם וצוות מנצח של אנשי מקצוע יצירתיים ומיומנים שחיים ונושמים את עולם פיתוח המוצר. החברה מלווה חברות ומוצרים בשלבים שונים של תהליכי הפיתוח, אם כפרויקטים שלמים מקצה לקצה או כספרינטים ממוקדים על פי צרכי הלקוח, החל משלב האפיון דרך מחקר, פיתוח, POC, אב טיפוס, בדיקות, ניסויים ועד ייצור מוצר דוגמא מוגמר או ייצור סדרתי.

כמו כן, החברה שמה דגש רב על פיתוח עצמי מתמיד ושמירה על סטנדרטים גבוהים. מגוז מוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי לתקן ISO 9001 והינה ספק מורשה של משרד הביטחון הישראלי. המשמעות היא שהלקוחות יכולים לסמוך על האיכות והאמינות של המוצרים שהחברה מפתחת.

בבואכם לפתח מוצר, אלו שלושת השלבים העיקריים בתהליך שאתם צריכים להכיר: 

שלב הקונספט והמחקר: זהו השלב הראשוני של תהליך פיתוח המוצר בו מועלים רעיונות למוצרים חדשים. בשלב זה נערך מחקר שוק על מנת לקבוע את היתכנות ופוטנציאל ההצלחה של המוצר, ולזהות מתחרים פוטנציאליים. שלב זה כולל גם יצירת קונספט למוצר והגדרת שוק היעד וצרכי הלקוחות.

עיצוב ופיתוח: לאחר שנבחר הקונספט, מתחיל שלב העיצוב והפיתוח. בשלב זה נוצרות תוכניות ומפרטים מפורטים למוצר. זה כולל יצירת שרטוטים ואבות טיפוס לבדיקת עיצוב המוצר. מהנדסים ומעצבים עובדים יחד כדי לסיים את עיצוב המוצר ולפתח את הרכיבים והחומרים הדרושים.

בדיקת המוצר ושיווקו: השלב האחרון בתהליך פיתוח המוצר הוא בדיקה והשקה. בשלב זה, המוצר נבדק באופן יסודי על מנת לוודא שהוא עומד בכל המפרטים והדרישות שהוגדרו בשלבים המוקדמים יותר. זה עשוי לכלול בדיקות לבטיחות, ביצועים ועמידות. לאחר שהמוצר עבר את כל הבדיקות, מתחיל שלב הייצור הסדרתי, והמוצר מושק לשוק. זה השלב שבו המוצר זמין לרכישה על ידי הלקוחות.

האם אתם חברת טכנולוגיה או סטארטאפ המחפשת להביא מוצר חדשני לשוק? פנו אל חברת מגוז

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות