חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רצים ותורמים לבית אלמוג שילוני

 

עמותת רצים ותורמים לקהילה ארגנה ריצה קבוצתית אל האתר בו יוקם בית הקבע ל-100 חיילות וחיילים בודדים במודיעין ובטקס מרגש העניקה תרומה נדיבה ביותר לעמותת בית אלמוג שילוני

 

ביום שלישי 6.9.22 התכנסו 20 איש ואישה (וגם ילד אחד גיבור), כדי לרוץ 6 קילומטר, במטרה להעלות מודעות אל מפעל ההנצחה המודיעיני - בית אלמוג שילוני - ולצורך בגיוס עוד משאבים, לטובת הקמת בית קבע לחיילות וחיילים בודדים במודיעין.

הרצים והרצות, המתאמנים במסגרת עמותת רצים ותורמים לקהילה, מלווים במאמנים שלהם וביוסף שילוני, אביו של אלמוג ז"ל, יצאו מפארק ענבה, והגיעו בריצה לאתר בו יוקם בעיר בית הקבע לחיילות וחיילים בודדים ע"ש סמ"ר אלמוג שילוני ז"ל.

כידוע, במודיעין פועלים ארבעה בתים - אחד לחיילות ועוד שלושה לחיילים - בהם מתגוררים חיילות וחיילים בודדים, שאין להם עורף משפחתי. עמותת בית אלמוג ומשפחת שילוני מפעילה את הבתים, הפרוסים ברחבי העיר, דואגת לחיילים לקורת גג ולליווי מלא, ובמקביל, עושה מאמצים לגייס תרומות לטובת הקמת בית קבע, שישכן כ-100 חיילות וחיילים בודדים.

עיריית מודיעין הקצתה שטח לטובת הקמת בית הקבע, בצומת של שדרות החשמונאים עם רחוב יצחק רבין, בתחילת כביש 431.

כאמור, את אירוע הריצה הקבוצתית ארגנה עמותת רצים ותורמים לקהילה, המציעה אימוני ריצה לתושבי העיר, גובה סכום סמלי עבור האימונים, ותורמת את ההכנסות לעמותות שונות בעיר מודיעין.

בתום ריצה בת 6 ק"מ, שהחלה מהאגם בפארק ענבה והסתיימה באתר המיועד לבית אלמוג - ברחוב חסידה, בשכונת הצפורים במודיעין - נערכה פריסה מרעננת וטעימה. מיכל שילוני, אמו של אלמוג ז"ל, ומתנדבי ומתנדבות העמותה המתינו לרצים עם אוכל ושתייה בסיום הריצה.

יוסף שילוני ברך את הרצים, ותאר בפניהם את הפרויקט הקהילתי הגדול והמרגש שיקום במקום - בית מלא בחיים ונחמה, כהגדרתו. הוא אף זיכה את הנוכחים ותקע בשופר, בתקווה שכל התפילות יגיעו לשערי שמים.

עו"ד עמי נבון, יו"ר רצים ותורמים לקהילה, סיפר שבית אלמוג שילוני הוא חלק בלתי נפרד מהעמותה, ושמיום הקמתה, החיילים הבודדים והנצחתו של אלמוג ז"ל הם בלבם.

הוא ברך את משפחת שילוני, שלקחה על עצמה משימה לא פשוטה של הקמה וניהול של בית רביעי במודיעין, וזאת לצד גיוס הכספים לטובת בית הקבע, ואמר, שאחרי שרצו 6 קילומטר, הם בהחלט הרגישו מה זה להתאמץ ולהזיע, והתרומה שווה אף יותר.

כבכל שנה, העניק נבון המחאה נדיבה מאד לבית אלמוג שילוני, בזכות התרומה שהרימו המתאמנים של העמותה.

יובל כהן, מנכ"ל רצים ותורמים, הוסיף שזו זכות עבורו לשלב זיעה בתרומה לקהילה, וכי המשימה של הקמת בית אלמוג שילוני היא משימה גדולה וקדושה, וכי העמותה שלו שואפת להמשיך לסייע ככל שרק תוכל. הוא סיים בתפילה, שבקרוב ניתן יהיה לראות ולשמוע המולה של חיילות וחיילים בודדים, בדיוק במקום בו התקיים האירוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות