חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תוכן שיווקי - best link >>

איך לשדרג עוגת שוקולד פשוטה?

 

עוגת שוקולד היא ללא כל צל של ספק אחת העוגות האהובות ביותר על ילדים ומבוגרים כאחד. כן, העוגה בעלת הטעמים העמוקים והממכרים של השוקולד הענוג, זכתה לפופולריות שלה בזכות ולא בחסד

 

עוגת שוקולד היא ללא כל צל של ספק אחת העוגות האהובות ביותר על ילדים ומבוגרים כאחד. כן, העוגה בעלת הטעמים העמוקים והממכרים של השוקולד הענוג, זכתה לפופולריות שלה בזכות ולא בחסד. אין זה משנה אם מדובר בעוגה פשוטה או בעוגה מפוארת, את העוגה הזו כולם ישמחו לאכול. אך אם אתם רוצים לדעת כיצד ניתן לשדרג אותה לרמה אחרת לחלוטין, אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים במיוחד להפוך את העוגה הפשוטה למשהו מיוחד באמת.

  1. שדרגו את העוגה עם מילוי

עוגת שוקולד פשוטה יכולה להיות נהדרת ממש כפי שהיא, אך אם אתם רוצים להעניק לה טאץ’ ייחודי, מילוי של העוגה יכול להיות לא פחות ממושלם! ראשית יש לפרוס את העוגה באמצע ולהניח את חלקה העליון בצד. כעת תוכלו לבחור באיזה סוג של מילוי אתם רוצים להשתמש. תוכלו להכין גנאש של שוקולד ולמרוח אותו במרכז העוגה, כך שהעוגה הפשוטה שלכם תהפוך בין רגע לעוגת שוקולד עשירה ורוויית שוקולד! לחילופין תוכלו למרוח במרכזה ריבת תותים ולשלב גם פרוסות תותים טריות או ריבת דובדבנים ולשלב דובדבני אמרנה נהדרים בתוך העוגה. חובבי הגבינה יכולים לשלב במרכזה מילוי של גבינת שמנת עתירת שומן וטעם, להוסיף לתערובת הגבינה קצת תמצית וניל לשדרוג הטעמים והרי לכם עוגת שוקולד במילוי גבינת שמנת – עוגה יוצאת מן הכלל. וכך, על ידי פעולה די פשוטה של הוספת מילוי לעוגה, תוכלו לקבל עוגת שוקולד פשוטה - משודרגת ביותר!

  1. הוסיפו לעוגה שלכם ציפוי

ציפוי של עוגה יכול לעשות המון! בין אם בחזות החיצונית שלה ובין  אם בשיפור הטעמים של העוגה עצמה. תוכלו להקציף שמנת ולשלב בתוכה גנאש שוקולד עשיר כך שיתקבל קרם שוקולד עשיר, שיצפה את העוגה שלכם וישדרג את טעמה ונראותה לאין ערוך! חובבי טעמי הקפה יכולים להכין ציפוי של מוקה על ידי הוספה של אבקת קפה נמס לתוך הקצפת ולקבל קרם מוקה עשיר שיתמזג עם טעמי השוקולד בהרמוניה מופתית. מי שרוצה לשדרג עם טוויסט מפתיע יכול להוסיף חמאת בוטנים אל הקצפת ולשלב את הטעמים הללו יחד! מי שממש רוצה לשדרג את העוגה ואפילו להעניק לה טעם של חטיף מוכר, יכול תחילה למרוח את חלקה העליון של העוגה עם קרמל ורק אחר כך לצפות אותה עם קרם חמאת הבוטנים.

  1. קשטו את העוגה

אומנם קישוט יפהפה של עוגה לא יכול לשפר לה את הטעם, אך הוא בהחלט יכול להפוך אותה מפשוטה ליוצאת מן הכלל! לכן, נמליץ לכם לקשט אותה באמצעות זיגוג שיעניק לה מראה ייחודי ומגרה במיוחד. תוכלו לזגג קרמל מלוח ולהעניק לעוגה שלכם טעמים שיאזנו את מתיקות השוקולד, תוכלו לזגג את העוגה שלכם עם גנאש שוקולד מסורתי שיישפך מן הצדדים של העוגה ויעניק לה מראה משגע. ותוכלו גם להכין קולי תותים או קולי פירות ולאחר הסינון שלהם לזגג את העוגה בגוונים אדומים יפהפיים, שיעניקו לה גם טעמים מעט חמצמצים לאיזון המתיקות של השוקולד.

  1. שלבו ליקר בעוגה 

מי שאוהב טעמים של ליקר, רום או בורבון, מוזמן להכניס אותם בשלב הבלילה ולקבל טעמים ייחודיים ממש. תוכלו לשלב בעוגה שלכם ליקר תפוזים או לשלב מעט גרנד מרנייה בציפוי של העוגה ולקבל טעמי הדרים  מובהקים. לחילופין, חובבי הקפה יוכלו לשלב ליקר כמו בייליס או קלואה בקרם הציפוי של העוגה ולהתענג על טעמים עשירים במיוחד של קפה. ומי שרוצה טעמים קצת יותר מורגשים יכול לשלב רום או בורבון בבלילה, או להרטיב עימם את העוגה לאחר האפייה, כך שהספוג יספוג את הטעמים הללו היטב.

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות