חיפוש

 

 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV, מומחה לירידה במשקל באופן טבעי >>

לא קונבנציונלי: כך תתמודדו עם סוכרת

 

כאשר אדם מגלה כי הוא חולה בסוכרת זו יכולה להיות בשורה מפחידה אבל חשוב להכיר כי מעבר לרפואה הקונבנציונלית ישנן אופציות נוספות להתמודד איתה

 

כאשר אדם מגלה כי הוא חולה בסוכרת זו יכולה להיות בשורה מפחידה אבל חשוב להכיר כי מעבר לרפואה הקונבנציונלית ישנן אופציות נוספות להתמודד איתה.

יואל לייבוביץ - פורום המומחים

אם קיבלתם מהרופא את האבחנה שיש לכם סוכרת, הוא בטח דאג לספר לכם שזו מחלה שנשארים איתה למשך כל החיים כי היא לא עוברת. אז איך נראים חיים שכאלה על פי הרפואה הקונבנציונלית? בהתחלה שומרים על תזונה קפדנית, אם זה לא עובד עוברים לכדורים ואם גם זה לא עובד אז השלב הבא כבר כולל זריקות אינסולין. לטיפולים אלו יש השלכות בריאותיות לכאורה בדמות נזק לכליות, ללב ואפילו לעצבים.

האם יש דרך אחרת?

העוסקים ברפואה האלטרנטיבית סבורים שניתן לרפא סכרת ולא חייבים לחיות איתה כל החיים. אחת השיטות שכדאי להכיר היא vixiv אותה פיתח יולי לב, יזם שחולל מהפכה באמצעות פיתוח כמוסה טבעית ייחודית ושיטת אכילה באמצעותה ניתן להשתחרר מכל מעגלי ההתמכרויות וגם להיפטר מהסוכרת. לב דואג להפיץ את הבשורה במטרה לשפר את חייהם של אנשים ולהילחם בתדמית שלכאורה הרפואה הקונבנציונאלית יצרה לסוכרת.

אותה תדמית מציגה מחלה מפחידה, לא ניתנת לריפוי וכזו שגורמת לגוף האדם לדעוך לאיטו ולאבד את היכולת לתפקד כראוי. תחשבו על זה, על פי הרפואה הקונבנציונלית אתם תיקחו כדורים שונים ותזריקו אינסולין ובכל זאת תסבלו? זה לא חייב להיות כך. שיטת VixiV דוגלת בכך שבעזרת היצמדות לתוכנית מדויקת ונטילת הכמוסה בעלת הרכיבים הטבעיים לחלוטין תוכלו להיפרד לשלום מהתרופות והזריקות כפי שאירע למי שפיתח אותה.

התוצאות בשטח

VixiV שינתה וממשיכה לשנות את חייהם של אנשים רבים מאז שנודעה לציבור, כולל את חייו של יולי לב שפיתח אותה, והיא מבוססת על שעות מחקר רבות וארוכות. שיטת האכילה הייחודית יחד עם נטילת הכמוסה יותירו אתכם עם תחושת שובע ממושכת ויעזרו בדחיית חשקים לסוכרים, פחמימות, שומנים ועוד.

 אנשים שניסו את השיטה מספרים כי אין להם כבר צורך לכאורה בתרופות הרבות בהן היו תלויים לפני כן, הם הצליחו להגיע למשקל היעד עליו תמיד חלמו, מדדי לחץ הדם והכולסטרול השתפרו פלאים, רמת הסוכר בדם ירדה ובאופן כללי הם מרגישים נמרצים ורעננים מאי פעם. כאמור רכיבי הכמוסה פועלים במישורים שונים ומלבד כל מה שצוין עד כה רכיביה מסייעים גם בהורדת סטרס, ניקוי כלי דם וחיזוק המערכת החיסונית. 

 התפריט שלכם יהיה מורכב בתחילת הדרך ברובו מירקות ירוקים, דגנים מלאים, בשר ללא שומן, דגים וחלבונים. חצי שעה לפני כל ארוחה יהיה עליכם ליטול את הכמוסה הטבעית עם 3 כוסות מים. השיטה החדשנית דואגת לנקות את הגוף מחומרים מזיקים ולעזור לכם להיגמל מהתמכרויות לפחמימות וסוכרים. למשל, מרכיב הקינמון שנמצא בקפסולה ידוע כמפחית את הדחף למתוק וצמח הג’ימנמה מיועד גם הוא לטיפול בכמיהה לאוכל מתוק. בנוסף, תמצית עלי הזית מכילה אולפארין שהוא חומר המאזן את רמות הסוכר בדם. מחקרים הראו שיש בעלי עץ הזית תכונה מעכבת חמצון של שומנים בדם והשימוש בהם מסייע בהורדת רמות סוכר גבוהות בדם. 

זכרו כי הטיפול הכי טוב שתוכלו להעניק לגוף שלכם הוא בעזרת תזונה נכונה ואורח חיים בריא. גם אם לא חליתם בסוכרת, שיטה וכמוסה זו יעילים במיוחד במניעתה. את VixiV ניתן להשיג בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים – את הרשימה המלאה תוכלו למצוא באתר החברה.

 ״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד". 

 

 לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-     FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות