חיפוש

 

 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

לפתוח או לא לפתוח חנות באינטרנט / פורום עיתונט

 

רונית ממודיעין שואלת את אפרת פלאט המומחית לעניני קריירה: ”אני בת 42, עוסקת במשרה ממשלתית ומרגישה שחוקה. אני מתלבטת לגבי פתיחת חנות באינטרנט במקביל לעבודה...., להמשך השאלה ותשובת המומחית כנסו...

 

לפתוח או לא לפתוח חנות באינטרנט

רונית | 18/09/2017

אפרת שלום לך: אני בת 42, עוסקת במשרה ממשלתית ומרגישה שחוקה. אני מתלבטת לגבי פתיחת חנות באינטרנט במקביל לעבודה, בתקווה לעזוב אותה בעתיד. אין לי מושג איך מתחילים, מה כדאי למכור ובמה זה כרוך. מה דעתך האם זה כדאי? עם מי אפשר להתיעץ לגבי החנות?

 

שלום רונית,

יש משפט שאומר שהגדרת הבעיה מייצרת כבר חצי מהפיתרון.

את מדברת על שחיקה בעבודה ועל רצון ותקווה לעזוב אותה בעתיד. הייתי מתחילה בבירור כאן - מה קורה במקום הנוכחי שלא עובד טוב עבורך? האם יש דרכים לשנות או לשפר את התפקיד? האם יש רצון בשינוי גדול וללכת על כיוון אחר לגמרי? זו תחילת החקירה...

את מעלה רעיון של פתיחת חנות באינטרנט שזה רעיון מקסים אבל נשמע שיש חוסר בהירות גדול לגבי מה את רוצה לעשות.

חנות באינטרנט היא פלטפורמה של ניהול עסק שכולל מכירת מוצרים שונים. זה עונה על שאלת ה"איך" (איך אמכור את המוצרים שלי). אבל קודמת לה שאלת ה"מה?". מה מעניין אותך לעשות? מה מדליק אותך? אילו כישורים וכישרונות תרצי להביא לידי ביטוי ולשכלל בעשייה? מה מניע אותך? ועוד... רק אחרי בירור שאלת המה נעבור לשאלת האיך.

ולגבי פיתרונות פרקטיים שקשורים לפתיחת חנות באינטרנט - אני יכולה להמליץ על פניה למעו"ף שם מתקיימים קורסים מסובסדים ללימוד מכירה באטסי לדוגמא.  ממליצה גם לבדוק כל מיני מדריכים חינמיים שקיימים ברשת שנותנים כלים וטיפים בנושא.

אבל ההמלצה הראשונה שלי היא לא לרוץ לביצוע לפני שעשית בירור מעמיק עם עצמך לגבי הרצון האמיתי שלך, ואחריו בניית תכנית פעולה הדרגתית שתאפשר לך בהמשך לסיים פרק תעסוקתי אחד ולעבור לאחר.

בהצלחה גדולה ומוזמנת להיעזר בי בהמשך הבירור,

אפרת

054-2326870

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות