חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

עיצוב מטבחים מודרניים – כשאמנות ופרקטיקה נפגשים

 

המטבח המודרני כבר מזמן לא רק משמש לצרכי בישול; הוא מרכז הבית, המשקף את האופי, הסגנון והחזון של בעליו

 

המטבח המודרני כבר מזמן לא רק משמש לצרכי בישול; הוא מרכז הבית, המשקף את האופי, הסגנון והחזון של בעליו. עם זאת, מטבחיםמודרניים אינם רק מטבחים של שנת 2024, הם סגנון עיצובי של ממש המכיל קריטריונים שונים שהופכים את הסגנון למה שהוא.

מטבח מודרני הוא כזה המשלב פונקציונליות עם עיצוב מלוטש ומרהיב, כדי ליצור חלל שהוא גם יפה וגם פרקטי. בלב ליבו של המטבח המודרני נמצא המינימליזם, המורכב מקווים נקיים, חללים מסודרים ובגדול, כמה שפחות אלמנטים מיותרים. עם זאת חשוב לציין שהפשטות שבו אינה באה על חשבון החמימות או האופי, וכיום כאשר ערך המשפחתיות והחמימות מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח, מעצבים רבים מתמודדים עם האתגר שמטרתו לאזן בין המינימליזם המאפיין את המטבח המודרני ובין החמימות והביתיות.

מהם האלמנטים המרכזיים בעיצוב מטבחים מודרניים?

  • תכנון המטבח –מטבחים מעוצבים בסגנון מודרני לרוב מתוכננים כדי למקסם את הפרקטיקה וכדי ליצור זרימה חלקה ואסתטית בין אזורי הבישול והאכילה. חללים פתוחים הם פופולאריים במיוחד ומעודדים את המשפחתיות והחום בבית על ידי החיבור בין הסלון והמטבח.
  • ארונות ומגירות – בעבר היה נהוג לעטר את המטבח בגימורים מיוחדים וידיות בולטות. כיום השאיפה היא לעיצוב נקי ככל הניתן ואם אפשר, ללא ידיות. למראה חלק ככל האפשר.
  • טכנולוגיה -מטבח מודרני בנוסף, קיבל את שמו בזכות השימוש בטכנולוגיה מתקדמת המהווה חלק בלתי נפרד ממנו; באופן הפתיחה והסגירה של הארונות והמגירות, במכשירי החשמל ועוד.
  • צבעים – ערכות הצבעים נוטות להיות מונוכרומטיות או בעלות ניגודים בולטים אשר לעתים קרובות ניתן להשלים עם נגיעות צבע דרך אביזרים ועוד.

מעצבים לכם מטבח מהחלומות

המקצוענים של קיצן גלרי עומדים לרשותכם ומזמינים אתכם לאפשר להם ללוות אתכם צעד צעד בעיצוב מטבחים מכל הסוגים. כבר בשלב התכנון תתבקשו לחלוק עמם את כל החלומות, החזון והפנטזיות לגבי המטבח שתמיד רציתם, על מנת שיוכלו לתכנן בהתאם עוד מתחילת הדרך. ככל שתהיו מדויקים ושקופים יותר, כך התוצאה תעלה בקנה אחד עם השאיפות שלכם. ממש בקרוב, תהנו ממטבח כמו מתוך קטלוג אצלכם בבית!

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות