חיפוש

 

 
לדף הבית >>     עובדה חקירות, ראשון לציון >>

איך בודקים מהימנות במשרד חקירות

 

חשיפת בגידות , גילוי מעילות ובכלל חשיפת עבירות שונות או התנהלות בתחום האפור, כל אלה הינם חלק משגרת עבודה במשרדי חקירות, מול אלה יש גם את עניין בדיקת מהימנות , בדיקות בטרם מתן אשראי ותחומים נוספים שבהן יוצא הלקוח מנקודת הנחה שאינו מחפש עבירה אלא מידע אמין בטרם קבלת החלטה. להמשך קריאה - כנסו...

 

אחד מלקוחות החברה, אדם בשם אבי , יו"ר דירקטוריון של חברה גדולה ומוכרת, פנה אליי יום אחד וביקש עצתי בנוגע לאיתור המועמד המתאים ביותר מבין שבעה סמנכ"לים למנכ"ל משותף וציין כי למעשה כבר בחר מישהו אך רוצה חוות דעת נוספת בטרם הצגת שמו בישיבת ההנהלה.

לאחר שסוכם כי תיערך פעילות נמרצת, עוד באותו יום הופנה צוות עוקבים למשרדי החברה כשניתנו להם פרטים מזהים אודות הנבדק והרכב בשימושו.

בשעה 16:30 יצא הנבדק ממשרדו ונדמה היה כי נוסע לביתו, הנמצא בעיר סמוכה, כך שהמעקב אחריו התנהל באותו שלב ברוגע יחסי.

אולם, כשהתקרב לביתו, ביצע לפתע מספר סיבובים, עצר לא הרחק מהבית ודיבר בטלפון נייד, אז המשיך בנסיעה לבית קפה הנמצא בפרברי העיר , נכנס לבית הקפה וישב עם בחור מסוים כשהוא מציג מסמכים שונים שהוציא מתיקו, לאותו בחור.

בסיום הפגישה שנמשכה כחצי שעה, שב לרכבו ונסע הביתה.

למחרת, החל העיקוב מביתו, הנבדק יצא ונסע למקום עבודתו והעוקבים התמקמו בתצפית , בהבנה שעשוי להיות יום ארוך ללא פעילות מיוחדת כלשהי, לפניהם.

באופן בלתי צפוי, בשעה 11:00 נצפה הנבדק עוזב את מקום העבודה ברכבו ונוסע לכוון תל אביב.

בהגיעו לתל אביב, חנה ברחוב פרישמן באחת מחצרות הבתים ונכנס לבניין המשותף, עלה לדירה שעל הדלת שלה היה רשום שם לועזי שמפאת דיסקרטיות לא נחשוף וליד זה הכיתוב-רופא שיניים.

הצוות המתין, שעות חלפו, איש לא יצא ולא בא, בשלב מסוים החליט אחד העוקבים לבדוק את המתרחש, עלה וצלצל בפעמון הדירה, מתוך מחשבה להציג עצמו כעובר אורח עם כאב בשן.

הדלת נפתחה ומיד התגלתה חשיכה גדולה בכל הדירה, העוקב התבונן לתוך הדירה, מבלי להיכנס ובתוך האפילה זיהה ראשית גבר יושב על הרצפה, קשור בידיו ומחסום לפיו כשמעבר לדלת עומדת אישה גדולת מימדים, לבושה בשחור, עמדה ושתקה.

העוקב שהבין כי כנראה אין מדובר במרפאת שיניים אלא בסוג של דירה דיסקרטית כלשהי, התנצל, טען שטעה ועזב את המקום.

המידע דווח ליו"ר הדירקטוריון, בדיקה ביומן העלתה שבאופן קבוע הנבדק נוהג לצאת כבר כמעט חצי שנה ביום מסוים בשעה מסוימת לרופא שיניים ולא חוזר לעבודה באותו יום, למרבה האירוניה כשהפקידה שבדקה את היומן מסרה את התאריכים היא העירה שהיא לא מבינה איך כל כך הרבה זמן הנבדק הולך לרופא שיניים ועד היום לא נעלמו הכתמים הצהובים שעל שיניו אבל פעמים רבות הוא מופיע עם פלסטר על יד אחת או על שתי הידיים ביום שלמחרת.

יו"ר הדירקטוריון שקיבל את דו"ח החקירה היה המום, ציין שהיו לו לא מעט מחשבות כאלה ואחרות על סיבת ההיעדרויות של הנבדק ושבכל זאת חיים פרטיים של אדם הם הבחירה שלו, אבל דווקא הפגישה בבית הקפה, כשיו"ר הדירקטוריון זיהה את האיש עמו נפגש הנבדק כמנכ"ל של חברה מתחרה, גרמה לו לכעס רב והוא ציין כי הזהירו אותו שיש חפרפרת בחברה, אבל לא העלה על דעתו שהנבדק הוא זה שפוגע יותר מכולם בהתנהלותה של החברה.

אנחנו כאן לשירותכם, בכפוף לכל דין,
במגוון רחב של חקירות, בהבנה ברורה ש "להפוך השערה למידע, זו לא הנחה זו לגמרי ע!ובדה".


יש לכם עוד שאלות לעובדה חקירות? כנסו!

 טל’: 039616173

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות