חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

טקס הנחת אבן פינה למרכז הרפואי החדש התקיים במרכז עזריאלי

 

הטקס להקמת מרכז ”כללית” התקיים אתמול בנוכחות ראש העיר חיים ביבס ובכירי הנהלת כללית וקבוצת עזריאלי.

 

כחודש מחתימת ההסכם בין ׳כללית׳ לקבוצת עזריאלי על הקמת המרכז הרפואי מהגדולים בישראל בעיר מודיעין, הונחה אתמול (ד’) 9.8 אבן פינה לציון המאורע במקום בו יוקם מרכז הדגל של ’כללית’ דרך שער חשמונאים קניון עזריאלי במודיעין.

הטקס התקיים בהשתתפות ראש העיר מודיעין מכבים רעות, מר חיים ביבס, מנהל מחוז מרכז כללית היוצא מר ארז לוי, ומנהלת מחוז מרכז כללית הנכנסת הגב’ פטריסיה צימרמן ויו"ר קבוצת עזריאלי, הגב’ דנה עזריאלי.

המרכז הרפואי החדש של ’כללית’ ישתרע על שטח של כ-8,500 מ"ר בנוי בן 5 קומות במרכז העיר מודיעין ויכלול מרכז לרפואה דחופה, מערך דימות מתקדם, חדרי ניתוח וטיפול, מכונים ועוד. בניית המרכז יחל בחודשים הקרובים וצפוי להסתיים במהלך שנת 2026.

ראש העיר מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס: "הבוקר עשינו היסטוריה בדברי ימי העיר מודיעין מכבים רעות. הנחת אבן פינה למרכז רפואי חדשני מהגדולים בישראל. המרכז הרפואי, שהוא ללא ספק בית חולים קהילתי, ייתן שירות לכלל תושבי העיר ויגביר באופן משמעותי את רמת שירותי הרפואה הניתנים בעיר. כאשר לצד השירותים הרפואיים הקיימים שיורחבו ויתווספו שירותים חדשים שעוד לא היו קיימים כמו חדרי ניתוח, מחלקות רפואיות שונות כמו קרדיולוגיה, אורולוגיה וגריאטריה, מכונים מתקדמים וחדשניים כמו גסטרו, רנטגן מרפאת שינה.
אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, להנהלת כללית, להנהלת קבוצת עזריאלי וכמובן לצוותים המקצועיים בעירייה שהביאו את כולנו לרגע המרגש הזה וכמובן ימשיכו לפעול להקמת המרכז הרפואי לרווחת תושבי מודיעין מכבים רעות״.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית (היוצא): "אני מברך את כלל השותפים להקמת המרכז הרפואי היחודי שאנו מקימים במודיעין, פרויקט שהחל בחזון של עיריית מודיעין, מכבים, רעות, לאור הפיתוח האדיר של העיר והשתלב בחזון שלנו בכללית להמשיך ולהוביל את עולם הרפואה בישראל . וכך תוך תכנון אינטנסיבי וקפדני החזון הפך למציאות. היום אנו מציינים את יריית הפתיחה להקמת מרכז רפואי קהילתי חדשני, דיגיטלי, אנושי, בעל יכולות של בית חולים, יכולות מתקדמות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עולם הרפואה.
תודה מיוחדת לראש העיר חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין, מכבים , רעות ולגב’ דנה עזריאלי יו"ר קבוצת עזריאלי על שיתוף פעולה פורה וההירתמות לפרויקט הדגל של כללית שיעניק טיפול רפואי מהשורה הראשונה ואיכות חיים לתושבי מודיעין והסביבה".

פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז כללית: "המרכז הרפואי החדש מצטרף לשורה של מרכזים רפואיים מובילים מקבוצת כללית. המרכז החדש יהווה מודל של עשייה רפואית איכותית, הדוגלת במתן שירותים רפואיים במעטפת מקיפה ושלמה של רפואה אישית, מותאמת ואנושית, המבוססת על טכנולוגיות חדשות ומתקדמות. גאווה גדולה לעמוד בראש ארגון מוביל ויוזם שיש לו השפעה גדולה על שיפור איכות בריאותם של התושבים".

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "בתקופה מורכבת זו, קבוצת עזריאלי ממשיכה ליזום ולהשקיע על מנת להבטיח את עתידה של מדינת ישראל.
אנו שמחים מאד על שיתוף הפעולה עם כללית להקמת בית חדש, לטיפול רפואי איכותי, בעיר מודיעין, אשר ישמש את תושבי מודיעין והסביבה.
במסגרת פרויקט ייחודי זה, אנו ממשיכים לממש את חזוננו לפרויקטים בעירוב שימושים המתווים את הדרך בה אנשים עובדים, קונים וגרים.
בנוסף, אנו גאים להיות מובילים בתחום הסביבה בישראל ובכוונתנו לתכנן הפרויקט תוך שימוש באמצעים לצמצום אנרגיה, מקסום אנרגיה מתחדשת והפחתת פחמן גלום, כך שהערך של שמירה על הסביבה מתקיים בעת ובעונה אחת עם הערך של עשיית עסקים מצוינים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות