חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

1:1 בין עירוני מודיעין לקריית מלאכי

 

לאחר שני ניצחונות על יבנה בשבוע שעבר הן במשחקי הגביע והן במסגרת הליגה הגיעה בשישי האחרון עירוני מודיעין למשחק מול מכבי קריית מלאכי בכוונה לשמור על הרצף

 

לאחר שני ניצחונות על יבנה בשבוע שעבר הן במשחקי הגביע והן במסגרת הליגה הגיעה בשישי האחרון עירוני מודיעין למשחק מול מכבי קריית מלאכי בכוונה לשמור על הרצף.

על דשא הסינטטי בפארק הטכנולוגי פגשה עירוני מודיעין קבוצה חזקה עם הצהרת כוונות ברורה, אחרי שסיימה בעונה שעברה במקום השני עם 71 נקודות ומכוונת לעלות ליגה השנה. המשחק נפתח בשליטה מודיעינית אבל כשלא כובשים סופגים ושתי דקות לסיום המחצית הראשונה העלה אליעזר איילין את האורחים מקריית מלאכי ליתרון.

במחצית השנייה עלו שתי הקבוצות במטרה להבקיע ובמגרש התפתח משחק קצבי. בדקה ה-86 התקפה של עירוני מודיעין הצליחה לבלבל את שחקני קריית מלאכי, עד כדי כך ששחקן הקבוצה האורחת, יאיר הדר, בעט את הכדור לשער הלא נכון וקבע שוויון 1:1 מגול עצמי.

כעת נמצאת עירוני מודיעין במקום השישי עם 5 נקודות בשלושה משחקים. אחרי ראש השנה, ביום שישי 4.10 תדרים עירוני מודיעין ותיפגש עם מ.ס דימונה המדורגת במקום השלישי, במסגרת המחזור הרביעי לליגה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות