חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קיץ מודיעיני התחיל: אירוע הוקרה לכוחות הביטחון וחגיגה יוונית

 

מאות תושבים נהנו מהשבוע הראשון של אירועי קיץ מודיעיני, שהציע שלל פעילויות לילדים, נוער ומבוגרים.

 

 

ביום שלישי 2.7 נפרסו על הדשא בפארק ענבה מחצלות רבות והתושבים נהנו מהפעילות האהובה של פארק קולנוע, שנפתח עם הסרט המדובב "היפה והחיה" של "דיסני" וצפוי להמשיך מדי יום שלישי בשעה 20:00, עם סרטים לכל המשפחה. למחרת, נהנו הילדים מהקראת סיפור במסגרת "סיפורים בפיג’מה" שיתארח בכל פעם בשכונה אחרת עם סיפורי ילדים ידועים שיוצגו באופן תיאטרלי.

ביום חמישי 4.7, התקיים אירוע ההוקרה לכוחות הביטחון, החירום וההצלה, ובו נהנו ילדים רבים מתצוגות מרשימות של הכוחות השונים הפועלים ביתר שאת בתקופת המלחמה, ומהצגת ילדים.

סוף השבוע נסגר במסיבת מזרקות מרעננת בפארק ענבה עם דיג’יי איציק גוטצייט שניגן שירים מקפיצים, כאשר במקביל התקיימה הצגה של שעת סיפור ברחבת הדשא מול היכל התרבות. השבוע החדש נפתח במוצ"ש עם המופע הראשון בליין ההופעות "לילות ענבה" בחגיגה יוונית שמחה, אך ללא שבירת צלחות.

דוהרים אל השבוע השני בו יחזרו אלינו אירועי ראשון ספורטיבי עם מתחמי פעילות בפארקים מדי יום ראשון וכן קיץ שכונתי בימי שני המציע פעילויות חווייתיות באמפי עמק האלה. ביום רביעי 10.7, מופע ענבה קידס של מאסטר הקפוארה קוגומלו בפארק ענבה, ביום חמישי 11.7 האירוע המצליח קמפארק, קמפינג למשפחות, חוזר בגדול עם עשרות אוהלים ופעילויות בפארק ענבה. ביום שבת 13.6 בשעה 16:30 יתקיים אירוע שבת בעיר עם מגוון פעילויות במרכז העיר ובערב, רוקדים במוצ"ש עם ריקודי עם לכל הרמות בשעה 21:00 ברחבת הירידים בעמק החולה.

ונספק לכם גם הצצה לשבוע השלישי שצפוי להיות. ביום ראשון 14.7 ראשון ספורטיבי, ביום שני 15.7 קיץ שכונתי בסימן סביבה וקיימות בשעה 17:00 בעמק החולה מול 95, ביום שלישי 16.7 פארק קולנוע בשעה 20:00 עם הסרט לשבור את הקרח 2 ובאותו יום גם מתחם נינג’ה אקסטרים בשדרות רבין 23. ביום רביעי סיפורים בפיג’מה על כיפה אדומה בפארק יערות ישראל, ביום שישי מסיבת מזרקות בפארק ענבה עם דיג’יי חן סוקולובסקי ובמוצ"ש 20.7, ליין ההופעות של לילות ענבה הפעם מופע הוקרה ללהקות צבאיות עם האחים אסנר ואורחים, בשעה 21:00 בפארק ענבה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות