חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עשה ואל תעשה - מפגשי נטוורקינג

 

אילו חלקים של העסק כדאי להציג במפגשי נטוורקינג ואילו חלקים עדיף שלא ומדוע? על כך בטור הבא...

 

באופן כללי צריך להבין שיש לנו 60 שניות להצגת העסק בצורה שאנשים יבינו מה אנחנו עושים ויהיו מעוניינים ליצור איתנו קשר. 
בכדי לעמוד במשימה הזו צריך להתאמן, זה לוקח זמן עד שלומדים להציג את העסק בצורה הטובה ביותר, יחד עם זאת באתר של קבוצות פלא-נט יש טופס שמאפשר לתכנן מראש את ההצגה העצמית עם דגש על הדברים החשובים. 
אז מה כדאי להציג בהצגה העצמית?
נתחיל כמובן עם שם המציג, שם העסק, מה העסק עושה בכללי. 
אם יש לנו יותר מעיסוק אחד אפשר לומר שיש לנו מספר עיסוקים, היום נתמקד בעיסוק מסויים. 
מה העסק שלנו יכול להעניק לאדם שמשתמש בו? 
מומלץ לתת הדגמה אמיתית של לקוח שהשתמש במוצר
איך הוא היה לפני השימוש
מה היה תהליך השימוש
מה הייתה התוצאה לאחר השימוש
לסיום, מי האנשים שאני מעוניין שתפנו אלי. 
כמובן שצריך להכין את המצגת מראש, אני ממליצה תמיד להכין ערב מראש ולבוא מוכנים למפגש הנטוורקינג. 

בהצלחה!
שולה

יש לכם עוד שאלות לשולה שדה נטוורקינג אפקטיבי? כנסו!

054-5223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות