חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

דואגים לקשישים ושורדי השואה בסגר

 

האגף לשירותים חברתיים המפעיל את מועדון ”מופת”, מעביר  לחבריו, שורדי השואה תושבי העיר, ארוחות חמות לצהריים במהלך ימי הסגר. זאת בעקבות סגירת המועדון בהתאם להנחיות משרד הבריאות לסגר. 

 

דואגים לקשישים ושורדי השואה בסגר

האגף לשירותים חברתיים המפעיל את מועדון "מופת", מעביר  לחבריו, שורדי השואה תושבי העיר, ארוחות חמות לצהריים במהלך ימי הסגר. זאת בעקבות סגירת המועדון בהתאם להנחיות משרד הבריאות לסגר. המועדון משמש בימי שגרה מקום מפגש חברתי חשוב ומספק גם ארוחות צהריים חמות לשורדי השואה. הארוחות מועברות ישירות לבתיהם של השורדים, שלוש ארוחות בשבוע בסיוע מתנדבים.

מעבר לכך, נשמר קשר אישי וצמוד במהלך הסגר עם שורדי השואה החברים במועדון "קפה אירופה" והקשישים המוכרים לאגף. רכזת מועדון "מופת", מועדון "מועשר" ו"קפה אירופה" בקשר יום יומי טלפוני עם הקשישים, על מנת לוודא אם זקוקים לסיוע כלשהו ומתוך מטרה להפיג את הבדידות ואף דואגים להם לערכות הפגת בידוד ו"פינוקים" נוספים שמגיעים הישר לבתיהם. העובדים הסוציאליים באגף השירותים החברתיים מלווים גם הם בטלפון את הקשישים ומרוממים את מצב רוחם ועוזרים להם בטיפול של נושאים שונים שאיתם הם מתמודדים.

יחד עם זאת, בצל הסגר והריחוק החברתי אותו חווים הקשישים, יש גם בשורות מעודדות. כ-80 אחוז מהאזרחים הוותיקים בני ה-60 ומעלה כבר קיבלו חיסון כנגד נגיף הקורונה. לפני כשבועיים, עם תחילתו של מבצע החיסונים, דאגו באגף בשיתוף משרד הרווחה לעשרות קשישים שקיבלו את החיסון בדיור המוגן "עזריאלי פאלאס". מאז, מוודאים עובדי האגף שהאזרחים הוותיקים במיוחד אלו הבודדים, מקבלים את החיסון ומסייעים במידת הצורך, לאלו שמתקשים בקביעת תורים או בהגעה למקום החיסון באמצעות מתנדבים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות