חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מהוותיקן לרחוב התלתן

 

ראש העיר נפגש עם נירי בועזסון, בת ה-16, ששרה לפני כחודש בפני האפיפיור  

 

ביום שני האחרון נפגש ראש העיר חיים ביבס עם תושבת העיר, נירי בועזסון בת ה-16. נירי, זמרת מחוננת הופיעה לפני כחודש בוותיקן, במסגרת סמינר של האקדמיה למוזיקה בירושלים בה היא לומדת במגמת שירה. נירי נבחרה להופיע בוותיקן מטעם הסמינר יחד עם נער פלסטיני, במפגש של בני נוער מוסיקליים מכל הדתות. יחד עם האפיפיור, הפועל למען שלום ואחדות, נטעו נירי וחבריה החדשים עץ זית בוותיקן.

נירי שרה מכיתה ב’ במקהלת "אנקור" מוסיקה קלאסית ובנוסף פעילה במועדון הג’ק של מחלקת הנוער והצעירים בעירייה. אגב, בקיץ האחרון, במופע סיום הקיץ, שרה בועזסון יחד עם עילי בוטנר וילדי החוץ את השיר "שווים".

ראש העיר, חיים ביבס הודה לנירי על הכבוד שהסבה לעיר והוסיף כי כישרונה הרב והמרשים בתחום המוסיקה בגיל כה צעיר יחד עם יכולת ההתמדה והשאפתנות שבה, מעוררים גאווה עירונית גדולה. בפגישה סיפר ביבס לבועזסון כי החזון החינוכי בעיר הינו להגשים ולטפח את כשרונם של ילדים רבים בתחומי המוסיקה ולכן החל מהשנה הבאה, יפתח בעירוני א’ בית ספר למוסיקה וכי בימים אלו קורם עור וגידים מבנה היכל המוזיקה במע"ר. מבנה זה ישמש מוקד ללימוד מוסיקה ותרבות ויתקיימו בו מופעי מוסיקה מגוונים".

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות